Lördag, vikt, pass

Isabelle e absolut ursinnig i detta nu, hon vill att jag ska bära på henne och jag tycker att nån gång så måste hon lära sig att faktiskt somna själv, visst känner mig skit elak när jag låter henne ligga och skrika men men nu ska jag testa detta, hon somnade inom 5 min i förmiddags så ska testa om det går nu med, är helt säker på att jag mår nog sämst av det här av henne och mig, för ni ska se minen när jag bär upp henne, hon ser så nöjd ut, man nästan ser på hennes min att det är en "jag har vunnit, jag har fått min vilja igenom min":P

Var till bvc för några dagar sen om som jag anat skelar hon pyttelite, dom ska skicka remiss, så får se om hon ska ha lapp för ena ögat nån minut per dag, precis som mig så syns det bara ibland!
Hon har blivit stor tjej också, 8 ½ månad, 8310 gram vägde hon nu och 69,1 cm lång:)

Igår va vi till Fagersta och fixade pass till Skruttis, var så duktig och kollade in i kameran, polisen berömde henne:):) Sen åt vi på kina och isabelle satt och babblade och spexade hela tiden, vinkade till dom som satt bredvid och hade sig<3

Vi kan tyvärr inte åka till min syrra så det får bli en sista minuten resa i början på juli, börjat kolla lite men shit vad priserna är dyra just i juli, billigt i juni och augusti och snor dyrt i juli, alla har väl semster då, men jag tycker vi ska ha is i magen och packa väskorna och ta nån dan efter typ, men kanske lika bra att vara realistiska och boka några dagar/vecka innan, så vi vet hur vi ska få med vagn och allt! Älskling vill till Portugal/Grekland, och jag vill till typ Kanarieöarna/Mallorca eller nåt, jag gillar det här turistiga, stora hotell och massa stråk med turist shopping:) Älskling vill mer se saker, blir nog slumpen som avgår om vi hittar nån bra resa, nåt jag vägrar är att åka buss långt från flygplatsen, kollade på Turkiet resor men sitta och skumpa i en buss med Isabelle utan bälte känns inte bra!!!

Vi hittade en skit bra resa som vi båda gillade, sen när vi gick vidare och skulle välja allt så fanns det ingen transfer, hallå, enbart privat taxi för 2000 spänn som kör oss från och till flygplatsen, hela tiden hittar man nåt fel!!

Nu har Skruttis slutat skrikit, hon ligger mest och sneglar på mig i resesängen, ser absolut skit bitter ut, nej nu vände hon humöret och vart glad, rolig bebis det där, men ack så underbar:D Nämen titta nu somnade hon, nöjd också, 1-0 till mamma då:D

Igår hjälpte Jossan mig att färga håret också, blonda och ljusbruna slingor, vart inte sån jätte skillnad men skönt ändå:) Älskling va till och med tvungen att ringa och fråga om Skruttis skulle ha gröt eller välling till kvällsmat:P

 <3 Älskade skitonge<3



Kommentarer
Postat av: Veronica

ja jag har svårt att tänka mig det, trots att ja sett lillen, ja hoppas det jag också :p hur är allt med er?

2010-06-12 @ 18:07:54
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Lena

vad hon växer den lilla söta tjejen. Hoppas ni får en bra sommar nu och njut av den ordentligt. kram Lena

2010-06-12 @ 18:29:15
URL: http://www.lenasblandning.blogspot.com
Postat av: sabina

Ja, visst var dom =)

Otroligt bekväma att gå i och passa till det mesta :D



Vad stor hon bli lilltjejen =)

2010-06-12 @ 19:10:17
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: Veronica

okej, ja vi gillade inte kreta så spec mycket.. men smaken är ju som baken! De kan ju vara jätte mysigt på det där stället :) Nä vi har inte kollat runt än, ska på ul nästa månad, ser allt bra ut då så blir det tok shopping då :) väntar lite till.. ;)

2010-06-12 @ 20:16:42
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: stina

TÄVLING PÅ G!

Besök http://stinanoe.blogg.se/2010/june/tavling.html# för att delta :)



Kram

2010-06-13 @ 00:50:02
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0