Oj oj oj vad längesen!

Har tänkt att skriva flera gånger men tappat lusten, hmm vart ska jag börja då..

Vi har vart till ögonläkaren med skruttis efter folk tycker hon skelar, det gjorde hon absolut inte, hon kunde inte anmärka på nånting så det var ju riktigt skönt:D

Att få lilla fröken att siva på kvällarna innan 21 har blivit helt omöjligt, två starka viljor som krockar kan man ju lugnt säga, även fast hon är tvär trött så ska hon va vaken på kvällarna, det som funkat bäst är om jag gått ut från rummet för grinar dte gör hon även om jag är där!

Vi åker om 3 dagar, skönt, hämtade ut uv dräkten idag till skrutt, lite stor men söt:)



Midsommaren spederade vi hemma hos Sara och Patrik, super trevlig kväll och BellaBelle fick träffa Texas:) Vi lekte lekar, gissa vem som vann, jo jag, älskling kom tvåa:P

Nu har hon slutat gråta utan står och skakar rompa så hela sängen skakar:P Spela på läppen och klappa händerna har blivit favorit sysslor här hemma, krypningen går väl sisiådär än, hon kryper nåt steg sen läggger hon sig och hasar sig fram lite sen kryper nåt steg, sen hasar, ja ni förstår kanske, men hon verkar ju ganska nöjd, idag började hon hoppas bakåt på rompan när hon sattt, såg skit roligt ut:P Gå med gåvagn går också fin fint men jag är så rädd att hon ska ramla rätt bakåt när den far iväg framåt så jag går än så länge med:)

Första doppet i poolen blev av förra helgen, oj oj vad glad jag var då att älskling inhte gav bort den när han tröttnat ur på den! Appropå älskling så har han semester från och med idag:D Som jag längtat, just nu e han och spelar korpen fotboll, två matcher, som om vi inte får nog av fotboll här hemma, han ska se ALLA matcher, jag nöjer mig med att se Ronaldo:P Ähh hellre va tillsammans med en fotbollstönt än bara en tönt:P

Imorrn ska vi upp tidigt och hjälpa mamma, sen till läkaren med skruttis, sen hon var sjuk har hon små hostat på nätterna, hon torrhostar ibland på kvällen och slemhostar på morgonen, säkert en eftersläng från förkylningen men vill kolla upp det innan vi åker för säkerhets skull, jätte bra bvc vikarie som inte bara sa att det är som det ska vara!!

Ska få ny design på bloggen som snart är klar:D:D

 fick testköra alvin åk, men kom ingenstans på gräsmattan, men mjukt landade man iallfall:D

 opps..



 Sen kom sötnosen och ville ha tillbaka sin gåvagn:)

 i utbyte att älskling slapp byta en bajsblöja fick jag köpa prinsess tält och tyg till skruttis. det är vad jag kallar en bra deal:P

 att man kan vara så söt när man sover:)
N


Nu är kl 21,28 och skitungen sover inte än, nu står hon upp och försöker sträcka på sig så hon kan se på tv:P

 BellaBelles pass:)





 midsommar, snyggt älskling har hängt hemmes mössa, hmm



 en av tävlingarna, behöver jag påpeka att jag var spiknykter, kanske därför jag vann:P här skulle man få ner en penna fastspänt på ett snöre runt midjan ner i flaskan, lätt som en plätt:P





 <3


nu är kl 22.08 och hon e lika klarvaken än, ena sekunden skit trött sen andra klarvaken, när man tror hon somnat och vänder bort blicken så står hon där när man tittar tillbaka!! Nej imorrn blir de tidig middagslur för dig min älskade lilla skrutt<3



Kommentarer
Postat av: Lina

skitsöt! :D o superlik dej!

2010-07-06 @ 21:10:10
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0