Tisdag

Ibland kan jag sitta och fundra hur länge som helst på en passande rubrik men brukar nästan aldrig komma på nåt bra haha, som idag då!!
Dagen började med att jag fick ett väldigt oro väckande sms, pratade sedan med frida och fick höra att de fått åkt ambulans in med lilla alvin igår natt:(:( Har pratat lite mer med henne och nu mår Alvin bättre (tack och lov) och det lutar åt att det var krupp lilla killen fått:( Tänker på er gumman och hoppas ni får komma hem snart från sjukhuset:)

Annars så har jag och isabelle vart ut och gått med josefine, dryg rocco va med också! Va förbi skolan, de sa att jag skulle höra med masen i fagersta om jag kanske kan validera praktiken på kursen´funktionshinder och handikapp, tror inte dte men kan vara värt att höra, lärarna tyckte jag skulle berätta min situation och berätta att jag inte vill lämna bort isabelle sen så mycket! Om jag inte fick ta bort praktiken så kanske jag inte behövde göra hela den, mindre timmar alltså!

Pratade med studievägledaren och fick veta att jag måste söka som alla andra till hösten fastän jag redan läst 2 av 3 terminer, knäppt men bara att gilla läget! Ska iallfall boka möte med henne i april/maj och skriva ansökan!!

Isabelle ligger och sprattlar under babygymmet, det bara smattrar iallting där, sneglar lite på norska unga mödrar, första gången jag ser det, de verkar lite vad ska jag säga "bortskämda"!

 <3


ska prata med syrran nu via skype:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

syftade faktiskt inte på stavningen utan böjelsen.. haha.. =) nej, ahr inte fått den än.. men den sak ju komam senast imorogn så imorgon när jag komerm hem så ska den väl stå här hemma hoppas jag.. =) om inte robert jobabr över som vanligt då.. =)) ja, nu frå han ju leta på.. ringde han på den där han hittade på nätet?? puss puss

2010-01-12 @ 22:35:14
Postat av: Lina

skriv rubriken efter inöägget :).

2010-01-13 @ 09:36:26
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: M -- Mamma till Ian

Tack för tipset, har inte alls tänkt på att jag kanske kan pumpa igång de.. gav du då mest från flaskan? med din bröstmjölk?

E kanske värt att testa de istället för att köra på ersättning som jag gjort lite extra nu..svårt o veta. kram

2010-01-13 @ 23:27:40
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0