Man tager vad man haver

 

Helgen har varit fullspäckad verkligen!

Fredag: 
Älskling kom hem tidigt, han började hålla på med bilen och fick hjälp av rajje och edvin som tur va, för nu funkar den:D Mamma kom över och vi gick ut på promenix! 

Lördag:
Jag, isabelle och jossan åkte till västerås, hittade typ ingenting men ändå gick hela dagen, men kul var dte, längesen jag och jossan hittade på nåt:):)Grabbarna var ute med fyrhjulingarna så länge, tror inte de led direkt:P När vi kom hem bjöd jossan och gnubert på middag och killarna drack lite öl, super trevlig kväll:):)

Söndag:
Isabelles farmor kom och hälsade på när vi klivit upp ur sängen:) Va meningen att jag och jossan skulle åkt fyrhjuling men ja va så stressade och mitt humör va inte på topp, men vi åkte lite iallfall, jag kom väl sisådär 50 m innan jag satt fast:P Sen tröttnade jag och fick testa att åka bakom jossan istället, mycket roligare:) Men jag ska tametusan lära mig växla! Och vart backen sitter!! Sen såg vi på film med andra jossan, micke och lilla sally, funny people, den va väl sådär! Käkade pizza från Buddys, aldrig mer, vart matförgiftad och spydde som en gris på natten, var skit dålig!!! Men nä'r jag vaknade på morgonen var allt som vanligt, skönt, var livrädd att jag blivit magsjuk!

Måndag:
Vi åkte till avesta, jag, isabelle, emelie, sofia och alexander gick ner på stan, hittade en söt body och en ljusrosa vår kofta till isabelle på rean:):) Micke satt och data nördade med johan när vi kom hem till sofia, sen åkte vi vidare till felicia och jonas och såg på sherlock holmes, lr killarna såg på dne och jag och felicia satt bara och pratade:) Helt perfekt dag:):) Lr helt perfekt helg, va så glad igår när vi kom hem att jag fått träffa nästan alla min favvo tjejer:):)

Imorse åkte älskling igen, shiot vad tiden flyger iväg, isabelle och jag ska åka te josefine när vi(jag) städat lite, vi ska spela wii och så skulle hon toppa mitt hår, behövligt:):)

Vi bestämde oss ändå för att sluta med semper, ge det ett riktigt försök och hennes mage har blivit bättre:) Älskling och jag pratade igår om att dte måste vart en riktigt utvecklings vecka för isabelle, hon har lärt sig flera nya ljud, är med på ett nytt sätt, när hon tar leksakerna så ser man att hon tittar på de på ett annat sätt, och leker med de annorlunda, svårt att förklara, nu rullar runt mycket mer nu och gallskriker inte direkt när hon hamnar på mage:) Hon är helt enkelt mer nöjd:)

 jossan e så söt hon trodde jag hade fyllt år så hon hade gjort en grattis i efterskott present:P::P tack gumman:) men jag har inte fyllt än:P

 man tager vad man haver, hängde upp lite leksaker ovanför skötbordet så hon kanske skulle ligga lite stillare:P



 mums med katrinplommon:)





 mamma älskar dig över allt<3

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja så är det hela tiden :( när något blir bra så händer något annat. Jag har testat ge honom flytande bara, men det funkar också ganska bra. Ska testa smörja in tandköttet nästa gång. Jag känner lite att jag inte vill ge för mkt heller!! :( Vad söt hon är din tjej :) funkar det bra med smakportionerna??

2010-01-26 @ 12:37:39
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: zandra

Ni skulle ju ha varit förbi här oxå tykker ja;) ja å johan som va lediga igår oxå:( saknar dej gumman pusspuss

2010-01-26 @ 15:57:24
Postat av: jenny

åå så underbara bilder!!!

vi har oxå tagit vad vi haver till att hänga över skötbordet blir inte mycket skrik vid blöjbyten då :)

Jaa de är så underbart med barn som sover.. man kan ju inte direkt klaga över att man inte är utvilad.. för sova är de gott om i den här familjen iaf! :)

Ja vi använder miniderm oxå.. jag tycker den är jätte bra texas är inte alls lika torr längre!! Fan martin vi måste ses nästa gång jag kommer till norberg så jag får träffa lilla isabel mer än jag gjort!!! kram

2010-01-26 @ 16:31:54
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: anna

så söt hon är skruttungen din!! Ja om de ändå "bara" gjort inbrott.. :/ Fan va surt det känns alltså. Man blir ju HELT handikappad utan bil. speciellt jag då mina voffisar alltid ligger i den om jag är iväg på nåt. Usch. Man blir så ledsen, att folk inte fattar bättre!!

2010-01-26 @ 18:34:12
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0