Jan. 19, 2010

Då har älsking begett sig mot södertälje igen då:( Fredag nu tack på en gång!! Första och andra dagen e allra värst sen så mår man mycket bättre för då e han nästan hemma igen, så börjar det om varje vecka! Nog om det!

Isabelle ligger och sover och jag kikar på glamour, städat undan lite har jag hunnit med också! Vägde mig idag, som jag bävat för sen älsklings diet började då jag äter hans super feta mat + kolhydrater som är det värsta man kan göra om man inte vill gå upp, dra på trissor jag hade gått ner endå, och då har jag börjat haft i grädde i både oboyén och kaffet nästan varje dag och ätit godis varannan dag de senaste veckorna! 49,1 väger man nu:D Men nu får jag inte gå ner ett enda gram till, är rädd att mjölken ska försvinna när jag bara går ner, men vet inte heller vad jag kan göra för att undvika det heller! Får börja träna och bygga muskler kanske!



 Puss på favvokissen:P   älsklings nya vuxenleksak

  mums

 haklappen var godare








Kommentarer
Postat av: mammamelle

ojj gisses vad lite du väger,men jag hoppas verkligen du hittar ett sätt på att gå upp lite,men det låter bra att du tar grädde i mat å kaffe å så=))

hoppas allt är bra annars??

kram

2010-01-19 @ 15:18:30
Postat av: jossan

tycker också att du måste se till att gå upp lite nu.. =(( vet va du tycker om de men allvarligt! bryr mig om dig ju.. =)) på lördag blir de middag här.. å bad på dagen.. =)) bestämt nu! =)) har jag iaf.. =))) puss puss

2010-01-19 @ 17:53:09
Postat av: Isabella

Men du kan så gärna få lite från mina valkar om du vill;-)

2010-01-19 @ 19:09:44
Postat av: veronica

sv; Ja han är så jäkla go! :) Vad söt hon är,! vad stor hon blivit :)

2010-01-20 @ 17:38:00
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: martina

hihi jag har så det räcker:P:P allt tycks sätta sig på magen nu:P:P

2010-01-22 @ 10:56:08
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0