Vad jag kan:)

I morse satt isabelle själv en lite längre stund innan hon trillade åt nåt håll:):) Tror hon kommer sitta stadigt nu vilken dag som helst, man ser verkligen hur mycket stabilare hon blir dag för dag!
I fredags sa hon "hej"också, inte till mig dock, utan till jossan:D Nöter "mamma" till henne hela tiden för dte ska banne mig bli dte andra ordet hon säger:P Vare sig hon vill eller inte, men självklart kommer dte väl blipappa bara för att!

Gåstolen var verkligen ett bra köp, ho absolut älskar dne, sitter hellere i dne än i knät, men hon får doxk bara sitta korta stunder, men dom korta stunderna njuter hon, ler som en sol när man säger att hon är duktig:D

Trots kylan vart det en liten promenix idag, ner till ån och matade ankorna med en hel jullimpa och knäckebröd höll på att frysa ihjäl så vi vände hemmåt direkt efter.. Väl hemma fick jag lov att skotta fram brevlådan som den snälla plogbilen så duktigt plogat in, men vad ska de göra då, de måste ju göra av med snön nånstans! Skottar vi inte fram den får vi ingen post!

Inte så överdrivet många fördelar att bo i hus på vintern, skotta tills helvetet fryser till is och dyra uppvärmningskostnader, men det är väl tur att det väger upp mot somrarna då man kan gå ut på gräsmattan och äta sin frukost, inte mycket som slår det:)

Älskling, Rajje och Edwin var riktigt duktiga igår och skottade av hela garage taket, risken för snö inras steg för varje snöflinga som la sig däruppe, soldäcketär numera så snö fyllt att man kommer aldrig ut genom altandörren, säkert 1,5 meter där! Nån geäns måste dte väl finnas på all snö, dte har förlorat sin charm för LÄNGE sen!

Ska laga iordning nån mat nu sen ska jag och isabelle mysa under filten i soffan framför nån svensk film<3

Testade att ge mosad banan igår blandat med mami milk, först va hon tveksam sne gick det i som allt annat:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men ellerhur.. Snyggt med blåa ögon till just den färgen :)

2010-02-22 @ 18:08:53
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

hon va så himla söt när hon sa hej..s å himla ljus röst.. =))) men va chokad jag blev!! nu måste vi ta å ses oftare faktiskt annars känner hon ju snart inte igen mig.. =(( å de e ju inge bra... andra ordet blri nog jossan!! =)) .. puss puss

2010-02-22 @ 20:38:28
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; haha ja jag vet, riktigt pinsamt att dom kör samma mix fortfarande! :P

2010-02-23 @ 07:09:40
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.ling.gu.se/projekt/sprakfrageladan/svenska/sprakfakta/sv-lang-dev.html

2010-02-23 @ 18:55:41
Postat av: martina

skulle gärna vilja veta vad den anomnyma männsikan vill få ut av dne där länken!! töntigaste jag vart med om!

2010-02-23 @ 19:36:49
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0