Tisdag

Va ett tafen jag(vi) skrev, isabelle ska nämligen sitta med nuförtiden vid datorn och pilla på allaagenteer:) Har helt enkelt inte haft tid/lust att sitta här, älskling e hemma, sjukskriven, gjorde illa knät på inebandyn.
Han e skit deppig då han tror att han inte kommer kunna idrotta nå mer, få se vad doktorn säger på torsdag.

Men jag grinar direkt inte över att ha han hemma:P Vi kikade på avatar idag, sevärd men ingen film man ser två gånger..
Va nyss här en dam som intevjuade oss om vårt hus, ska va med i nån hus bok över västmanland lr nåt... Bok jäkeln kostade 3700 kr, nej tack, sa att vi måste verkligen tänka på saken, men kommer avsolut inte köpa den.

Isabelle har börjat fått gröt till frukost, blandar banan gröt med bröstmjölk och hon älskar dte lika mycket som allt annat, så fort vi äter nu gapar hon också och vill ha:P Man kan nästan tro att hon inte får nån mat, haha men det kan nog vem sopm helst se att hon får:P

Förresten jag vill ha in massa tips på rosa eller lila trehjulingar, vagnar alltså, är så sugen på en!! eller dte har jag väl vart hela tiden men snart är dte dags för sitt vagn om cirkus 1-2 mån:) Och som jag skrivit innan är jag inte så överförtjust i vår sittdel!



 vi hade en del snö på altan take, altanen höll på att rasa ihop till och med!



Jag som tänkt på massa massa som jag skulle skriva sen nu kommer jag inte ihåg vad:P


Kommentarer
Postat av: Victoria

Kan du inte visa bild på sittdelen igen?

Tänk på att inte ha en vagn där hon tvingas vara vänd ifrån dej för tidigt så din sittdel är kanske bra till en början :) Jag har en emmaljunga scooter, en o9:a som Nelly haft men Emmy får ha den sen när hon blir lite större. Kommer ta sittdelen till hennes liggvagn först men jag vill så gärna ha citykorgen ett tag till.

Kramar

2010-02-09 @ 20:21:31
Postat av: jossan

men jag som tänkte att jag skulle börja spela lite innebandy nu ju.. =(( dom intervjuade oss från den där boken i sommras.. å nu har vi fått ett papper från dom som visar hur d eser ut.. vårt hus + text är typ 3 x 2 cm stor ruta.. inte värt 3700 tycker jag dock..å robert stör sig mst över att taket e gammalt å alla komemr se de nu när de ska va med i boken.. haha.. puss puss

2010-02-09 @ 20:39:01
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jenny

tack vännen!! haha Texas håller oxå på slå på tangenterna!! haha! dom är söta våra såm liv! kram

2010-02-09 @ 22:47:51
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsn. ska du sälja din vagn som du har nu? kram kram

2010-02-10 @ 09:33:16
Postat av: Marielle

så passande, jag som planerar att sälja sagas rosa vagn till sommaren ;)

2010-02-10 @ 10:34:53
Postat av: martina

svar;

Linda: hej gumman:) nej jag ska ha kvar den och ha en till vagn som är smidig att ha i bilen och som är snyggare:P puss



marielle: åhh säg till innan du sätter ut den på blocket, va de en babytravel vagn:) kramar



victoria: kan läga ut bild på den nån dag, är en pink check:) tänkte ha den i början just som du säger så hon kan se mig, och ha kvar den så länge hon har vagn men ha en snyggare och mindre att ha i bilen och så:) ja samma här, kommer gråta när jag ska ta av city korgen, den e ju sååå snygg:) vilken färg har du på citykorgen och liggdelen:) kramar

2010-02-10 @ 13:32:53
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

ja det är en babytravel, en stadig vagn trots tre hjul. har tom rosa regnskydd till den ;) jag kan säga till dig innan jag sätter ut den :)

2010-02-11 @ 11:13:13
Postat av: Victoria

Jag har Pro Forest på sittdelen och offroad på citykorgen :) Valde neutrala färger denna gången :)

Kramar

2010-02-11 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0