Det finns ingen som du<3

Idag har vi haft fullt upp här hemma! Frida och Alvin kom förbi imorse och vi tog alla sällskap till baby cafet, efter dte var dte dags att bege sig till frissan, oj oj oj vad jag kan rekkomendera Salong Hår, först tvättade de håret (inte ofta de gör dte längre) och jag fick sitta i en massage stol,
 fick anstränga mig för att hålla mig vaken, sen klöpp hon mig precis som jag ville, bara typ toppa det, sen lockade hon hela håret och visade hur man gjorde det med en plattång, plus att jag fick massa tips, hon märkte direkt att jag börjat tappa hår, nähä:P:P

Tappat massvis av hår i ca 1 månad, men hon sa att det ger med sig, och att allt växer tillbaka när man slutat ammat, hon rekkomenderade även b vitamin men tyckte jag skulle höra med bvc om jag fick äta det för tydligen kan bäsar bli hårda i magen om mamman äter det!

På hemvägen skulle jag in på banken och öppna sparkonto till skrutt som jag inte gjort än, kommer ni ihåg incidenten när jag inte kunde födelse numret och upptäckte att jag inte kom in där med vagn, lr de hade handikaps ingång på baksidan, dåligt att de har så många trappor till en bank faktiskt! Nej måste verkligen ta tag i dte där nästa vecka, så drygt att banken bara har öppet 2 gånger i veckan här, men måste så är det bara, får ta bilen ner!!

När vi kom hem städade jag nedervåningen medans skruttis lekte i babygymmet, sen när jag skulle göra mat upptäckte jag att delar av frysen var varmare dvs i vissa fack var maten tinad, KUL, not! Kul om den skulle vara sönder, tror den va nyinköpt när vi flyttade in så det borde ju finnas garanti då på den!

Nu väntar vi på älskling/pappa eller jag väntar och skruttis sover så sött på fårfällen, skulle knäppa kort på henne men hon somnade efter några kort, uttmattande att vara modell jämt:P

Imorrn blir dte Västerås, älskling ska röntga knät, ska köpa lite grejjer till skrutt, ska även möta upp frida med familj där:D

Nån som kan hjälpa mig få bort datum och göra vissa kort svartvita??? Skulle vilja beställa fler förstoringar på isabelle men inte så snyggt om dte är en stor datum visning i kortet och vill ha dem i svart vitt:):)

 Du är mitt absoluta allt<3



 sömntutan<3

 den här bland annat skulle jag vilja få svart vit..

 skulle verkligen vilja ha en systemkamera så man kan knäppa skarpare bilder..

 mammas stora duktiga tjej:):) ska visa pappa idag hur duktig jag är som kan sitta själv nu:):)

Förresten har helt glömt att berätta att jag ska till bröstenheten angående knölen, den är kvar än, dom trodde också det berodde på amningen men lika bra att kolla upp den, en remiss skulle ta ca 4 veckor, under tiden skulle jag massera knölen när jag ammade, troligtvis är dte nån körtel lr nåt!

Nej nu ska jag skala potatis så älskling får nån mat när han kommer hem<3

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag kan göra bilderna svart vita åt dig! hjälper gärna till! kram

2010-02-25 @ 19:05:59
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina foton på söta tösen.

Jag är inteså bra på photoshop, men använder mig av www.picnik.com. Där kan man ändra effekter och beskära bilder. Kanske någon hjälp!? :-)



Kram

2010-02-25 @ 19:54:00
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Victoria

Vad duktig hon är på att sitta :) Mina stora flickor satt också i den åldern men Emmy kommer nog dröja ett tag. Hon är ju så liten med sina 6,5 kg ;) så hon är inte så stabil. Vad väger Isabelle nu? Kramar

2010-02-26 @ 07:10:12
Postat av: sabina

Jag kan hjälpa dig med bilderna om du vill =)

2010-02-26 @ 07:59:34
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: jenny

ja skicka dom till min hotmail!

2010-02-26 @ 09:10:11
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vill du greja med bilderna är detta svinbra ! : http://fotoflexer.com/



Kramis

2010-02-26 @ 12:45:44
Postat av: Mickis Lammi

Ta bort datum inställningen på kameran :) Skicka bilden på skype så kan ja göra den svartvit till dig :)

2010-02-26 @ 15:21:08
Postat av: jenny

kan fixa den svartvit... har ett program så du kan göra om olika bilder.. asså få de mörjare i svartvitt m.m puss

2010-02-26 @ 16:26:29
URL: http://iglooglass.blogg.se/
Postat av: martina

hej victoria:) hih ja isabelle e rätt så stabil men hon e inte så smidig istället:P:P hon väger nu 7105 gram, stora tjejen:) skulle vara kul att se nya kort på eran söta lilla sessa:) kramar

2010-03-01 @ 18:16:04
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0