Brunett-- javisst!

Färgade håret igår, mellan brun, fast det blev typ mörktbrunt, är riktigt nöjd:):) visst jag älskar blondt hår det tänker jag inte sticka undre stolen med, men hur länge är dte fint liksom, först när man bleker dte är dte för blekt sen kommer en period där dte är fint, i tyo två veckor sne ser dte ut som skit i 2 månader tills dte är dags för nästa blekning, nej nu ska jag ge dne här hårfärgen ett rättvisst försök:P:P Första kommande sommaren som icke blondin:P

Älskling tyckte jag såg mycket äldre ut, precis min tanke! Lägger upp bilder sen, måste ta tag i städningen, misstänker att vi börjar bli förkylda, lite lite ont i halsen och skruttis hostar lite!

Klämde hennes lila finger idag, när jag skulle skjuta in hennes stol till bordet så brukar jag ALLTID kolla så inte hennes fingrar är i vägen, förutom idag så jag klämde pekfingret:(:( Det var som när hon tog sprutan, hela ansiktet skyrnklades ihop och sne kom tårrana:(( Dumma dumma mamma, och älskling gnäller på mig att jag skäller på han när han gör nåt fel och sne är dte jag som gör illa henne:(:(

Hade en jätte trevlig kväll igår, jossan, gnubert och nova kom hit:):)´Vi spelade poker, fast bablade mest så pokern tog en jäkla tid, men vi hade inte träffat dom på länge så inte så konstigt:) Saknar verkligen jossan varje dag, men i sommar blir det bättre:):) Har förresten halkat efetr med att svara på kommentarer men dte kommer, i promise:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0