Besviken.......

Hemkommen för nån timme sen från hjärt och lungräddningen och är ganska besviken, är nog inte ensam om det!! Alltså det var jätte bra så men det måste blivit nå missförstånd för et första hon som höll i det sa var att det var vanlig hlr och inte för spädbarn som alla trott! Men att hon kunde berätta lite snabbt hur man gjorde på barn, alltså fick vi inte prov på barn dockor som vi alla trott, en som sa att de borde köpa in barndockor till nästa gång!
Frida visste mer om än henne om spädbarns hlr tom, men man vet lite mer än innan ialfall och vi fick en jätte bra lapp om allt som är giftigt, så nu blir det att ställa undan typ alla vätskor av alla dess slag i ett låst skåp:)

Josefine hade isabelle iallfall då hon var vaken när vi kom fram, i hela 1 timme och 45 min hade jag barnvakt, det ni:P:P mycket för mig, var hyper nervös, vart några sms till josefine under tiden, men det hade gått jätte bra:):) Seprations ångesten är enorm, iallfall från min sida:P

Vi fixade sen med alvisens dop kort, de vart kalas fina:D Josefine följde med hem hit också för att låna volvon, för varnade henne om att den krånglar, batteriet som blir urladdat hela tiden och hon kom inte ens härifrån, SKIT BIL! Älskling får ta tag i det där i helgen och där med basta!

Ska ta och göra lite mat nu när isabelle sover, man får verkligen bättre mat rutiner nu också när man går upp tidigt på morgonen, frukost lunch middag och kvälls mellis istället för två mål per dag som det ofta bara blir när jag går upp 11!



tänkte bjuda på ett filmklipp på mitt allt<3

Kommentarer
Postat av: Sabine

Så söt hon är:D

2010-02-16 @ 21:17:17
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Åååh va hon är söt :)



Hänger hon också sådär åt höger när hon sitter i stolen??

Det gör Rasmus också. Det ser inte så skönt ut :P

Är det ett tecken på att dom blir högerhänta kanske :)

2010-02-16 @ 21:28:09
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha jaa, det kanske är nå skoj på golvet :P

Oftast kollar han ner om han kastat ner nånting.

Det fanns två rosa kvar idag när vi var där.

Så skynda dig i så fall :D

2010-02-16 @ 23:10:37
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja igår var det 20 procent. Men tror nästan att dom går upp på 30 idag :D Ja skynda dig dit, dom kommer nog gå åt!! Jaa det fanns mycket kvar! :)

2010-02-17 @ 11:11:02
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: jossan

sötisen då.. =))) va tråkigt att de inte va barnanpassat hlren.. =(( jätte tråkigt.. har en affisch på jobebt där de står steg för steg hur man gör både på barn och vuxna.. då spädbarn och lite större barn också.. kan kanske kopiera den tilld ig om den får plats i kopiatorn.. =)) väldigt br aå kunna.. vi fick ju den utbildningen i skolan.. =)) tänkte jag skulle höra av mig idag å kolal om du ville göra nått men har super ont i magen.. haft de i några dagar nu.. jag tror de e magknip men robert tror de e magsår.. =(8 så jag tänkte ta de lite lugnt dom få timamr jag e hemma från jobbet iag några dagar till.. ska fasta på freda till tisdag också.. å då vill jag ju inte ha ont i magen.. måste ju bli bra tills dess.. =))) men sak vi kanske äta å spela poker på lördag?? puss puss

2010-02-17 @ 15:58:25
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

självklart kan vi va hos er!! =) ska prata med robert så han vill coh inte jobabr förstås.. =)) nej, inge kul alls.. inge magsjuka utan bara ont liksom.. å massa illaluktande fisar.. robert blir galen.. haha.. å nu e jag så spänd att jag ser ut som om jag vore i 6 månaden lr nått.. haha.. puss puss

2010-02-17 @ 16:55:56
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

nja, hemma från jobbet kan jag inte va.. =)) men har iaf börjat röra sig nu.. sprungit på toa hela natten å nu på morgonen.. ska äta fil till frukost få se vad som händer.. =))) puss puss

2010-02-18 @ 06:51:09
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0