Utanpå

Kände sparkarna utanpå med handen igår<3 kan man få nå skönare levnadsbevis från bebis än så, känns så overkligt än, känns konstigt att magen växer, bebisen sparkar, huvudet hinner faktist inte alls med denna gång! Men klaga gör jag int, hellre är jag lite mer förvirrad än vanligt än att det ska gå sakta! Idag invigde skruttis sin rosa pulka, tror hon gillar det, babblade hela tiden, och inne sätter hon sig i den och försöker jucla sig framåt:) Annars så var jag inte så glad på ungen i familjen i går, hon sprang runt med digitalkameran, försiktigt till synes! Oj så fel jag hade, sen visade den bara lens error på displayen, zoomen ville inte ploppa fram! Fan, älskling tyckte synd om mig så vi beställde en systemkamera:) En nikon D3100:) valde mellan den och canon 500d, hade inge koll alls vad man skulle ha, men fick bra tips att utgå från:) Efter att läst om både förstod vi att de va smaksak om vilket märke man gillar, och amatörer som oss skulle aldrig se skillnad på korten! Det som gjorde att det blev nikon var att det finns en hjälp knapp, älskling trodde jag skulle ha nytta av den, den ska också vara lätthanterlig! Och så var den nyast annars va skillnaderna så små! Hoppas vi blir nöjda och hoppas den kommer innan nyår, stod 2-4 arbetsdagar! Men älskling gav sig inte utan plockade isär digitalkameran i massa delar, ett under att han fick ihop den sen! Han lyckades laga den iallafall:D kan ha den som slit och släng kamera nu! Tycker det är dåligt av blogg.se att inte komma med en blogg app! Så man kan lägga upp bilder, det är ju mer än halva nöjet!! Gonatt allesammans

Kommentarer
Postat av: karolin

Tack för grautlationen till Elin :) Jag är lite seg på att svara men bättre sent än aldrig :)



Ser att det är en till bebis på G här!! Stort grattis till det!

2010-12-30 @ 09:31:33
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: malin

visst är det mysigt med graviditet :) jag har känt aktivitet i min mage för fullt senaste dagarna..



har du fått kallelse om ultraljud än?

jag går in i vecka 20 på måndag, och har fortfarande inte fått nån lapp om datum :/ men det kanske är för det varit två veckor nu med jul och allt.. men ändå! börjar tro att dom glömt mig :P

2011-01-02 @ 22:58:39
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: malin

kollade posten och då hade det inte kommit.. då skulle jag precis ringa min barnmorska och höra med henne, då ringde hon mig! och frågade om jag inte var gravid längre? jag svarade ju självklart att jag är det :O då frågade hon VARFÖR jag inte kommit på ultraljudet den 30 januari, dom hade skickat lapp till mig men den hade blivit tillbaka skickad till dom tydligen, men då borde dom väl förstå att jag inte fått det? :S så nu fick jag en ny tid iallafall, SKÖNT! :D nu känner jag mig lugn.. jo vi tänker ta reda på könet :) många tycker vi inte ska göra det, men det är ju våran ensak.. och jag vill veta vad för slags kläder jag kan börja tokhandla :D haha..

2011-01-03 @ 13:56:56
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: malin

ah menade 30 dec :P jamen precis, måste ju veta ;D jag tror det blir en kille o min sambo tror det blir en tjej :) så vi får se :D

2011-01-03 @ 17:14:10
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0