Otur och borttappat minne

Otur:

Vår tur har väl inte legat på top när de kommer till de egentligen oviktiga sakerna, de matierella, älskling fick ju punka och förstörde fälgen på lill bilen, beställde nytt däck, fine! Bara dte att vi fick ett allround däck, måste ha lika, dubbar! Älskling ringde upp företaget och vi alla vart snopna när han kom utomlands nånstans och skulle förklara på engeleska att i sverige har vi oftast dubbar! haha Till slut kom dom fram till att de inte hade nåt sånt däck, de ska nu komma och hämta däcket, service! Sen beställde han ett nytt,. en vecka senare får han veta att de inte finns fälgar till det, bara att börja om då och nu hittar vi inge däck! Skit!

Andra oturen är att vi köpte nytt bioljud, skit snyggt svart, fattades delar när vi kom hem, krångel med Elgiganten, suprise!! De knappt nå sladdar, bluetooth, men överförings grejen fattades bland annat, ett fler besök och ringningar till elgiganten där de säger att de inte har nå delar hemma så tröttnade älskling och måste nog ha höjt rösten i Västerås för då hade dom helt plötsligt ena delen, de andra skulle dom skicka, ja för sisådär 3 veckor sen, hmm! Allt verkade bra, kopplade in det, funkade jätte bra men kruxet är att bluetoothen slår ut det trådlösa bredbandet, vafan!!

Så för att kunna surfa så måste man eller bör om man inte har en massa tålamod över stänga av ljudet!! ORka!

Borttappat minne:
 
Då kom vi till mitt andra ilands problem, när jag vart gravid med isabelle vart minnet sämre, mycket sämre när hon kom ut, och sne ag plussade igen så försvann minnet totalt! Vad händer, vissa saker går bara inte att komma ihåg, självklara saker som jag kunnat, telefon nr, person nr, reg nr, mycket nr:P Som förra veckan då glömde jag bort om vi hade 95 eller 98 bensin i volvon, tror ja tankade fel, glömt vad jag tankade i och glömt vad vi har igen!!

När ja skulle kolla vilken tid vi hade på besiktningen för 10ónde gången försvann helt vårt reg nr ur minnet, helt borta! Jossan hem nr samma sak där, bortblåst! Men än har jag då inte glömt min kod till kortet:P Men vänta ni bara det kommer:P


Annars då så gick jag in i 15+5 idag, magen har nu jämnat ut sig, växte fort i början men nu är den nog tom mindre än med isabelle eller lika iallfall! Man hör bebisen direkt när man lyssnar med angel sounds, vet precis vart han/hon brukar gömma sig:P Långt ner åt vänster, drar iväg till höger ibland<3

 4 dagar sen

Vad tror ni det blir denna gng, var bombis på pojk men nu har jag ingen aning längre, direkt efter rul om 2½ vecka ska vi boka tid för köns ul i Stockholm, samma ställe som sist:)

Måste bara berätta om en riktig jäkla surkärring vi har här på gatan, urch hon är hemskt, hon hyttar och härjjar så fort hon ser oss komma med bilen, kommer man för fort i svängen då åker näven upp för henne, det hon inte verkar förstå är ju att dte blir ju extra kul då att gasa! Älskling som blir 5 år kommer insladdandes mot hennes gård haha! Det är 30 och vi kör i den hastigheten, men bara för att vi inte kör i 1 km in på vår gata, i svängen så har hon blivit galen! Nästa gång då ska hon få veta att hon lever vill ja lova för nu har ja fått nog, och dom klipper inte deras häck tilräckligt så man ser knappt om de kommer nå bilar på sommaren när man ska ut, men gnäller iv till henne, öhh nej!

Isabelle har börjat sagt mer ord, ibland låter det som hon säger meningar, och säger mna att man vill ha en puss kommer hon springandes i full fart och ger sin mamma en stor blöt, slemmig puss, min goa unge<3

Ska kika klart på Top model finalen nu:D

Update: Ja just ja, illamåendet börjar nu försvinna, peppar peppar:D

Förresten ös på med tips på mineral smink!! Blivit så lat med att sminka mig så jag skäms, inte min stil, skämt bort huden med att inte ha foundation så det går inte att smeta på längre, men vill börja med mineral smink, tips på bra men inte för dyrt mottages gärna:D







Kommentarer
Postat av: Malle

det absolut bästa mineralsminket är i.d!! även i tester!! o jag har använt det i flera år!! Är OTROLIGT nöjd! enda som funkar på mig.. o det är väääldigt drygt!! men det är lite dyrare.. men jag köper det alltid på tradera o då kan man få det till ett mkt bättre pris!

2010-12-21 @ 00:04:51
URL: http://supermalle.blogg.se/
Postat av: Marielle

jag tror att det bor en till liten sessa i din mage. vet inte varför men jag fick för mig det här om dagen :)

2010-12-21 @ 10:33:10
Postat av: martina

Det skulle vara bra underbart med en till liten sesssa:) men lika kul med en pojk, men så främmande, känns som man "bara" kan tjejbebisar nu:P

2010-12-21 @ 22:58:29
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0