Hösten krypoer sig inpå

Hej alla glada!

Om jag ska vara helt ärlig så har dte här med bloggandet hamnat i skymundan, det tar ju såå lång tid att ladda upp kort här och så ska man få över dom på datorn först också, dryggt!! Att lägga upp en bild på facebook tar sisdär 30 sek, så hmm ni kan ju själva räkna ut ekvationen och varför man tröttnar! Och jag har gett mig fan på att få den här lilla sessan att sova tidigare, och om jag lyckas, JA! Idag somnade hon 19,45, gick upp 06,30, det börjar likna nåt:) Sover nästan varje natt hela natten:)

Helt i rälighetens namn så kan jag känna illa till mods när jag tänker på hur nöjd hon är nu utan tutte, tänk om hon var hungrig för jämnan när jag hel ammade henne, när hon var så ledsen så ofta och vaknade ca 5 gånger per natt, tänk om jag inte varit så envis med att total vägra ersättning, såg det som ett personligt misslyckande, men bvc tyckte ju hon gick upp så fint, kan ju bero på att hon hängde vid tutten mest hela tiden! Nej nästa gång ska jag vara mer öppen för förslag!

För några dagar sen när jag satt nere vid datorn hör jag isabelles babysense larm starta, panik slagen springer jag upp och tankarna snurra, hon sov på som vanligt, vart fundersam, hennes andra andningslarm hon har på magen fel larmar HELA tiden så fort den glider lite bara men sänglarmet har enbart larmat när kontakten glappat en gång! Tänkte inte så mycket me rpå dt men sen larma dte igen, då vart jag orolig, ringde älskling som va och fiska så han fick komma hem, satt och grät vis hennes säng, hon andades ju självklart denna gång med precis som vanligt men tankarna började snurra att tänk om hon hade ett adningsuppehåll, eller två!

Väckte henne sen mitt i natten, var så orolig, hon fattade ingenting, men när vi skulle lägga henne funkade inte larmet, det bara tjöt, fastän hon va vaken och vi såg verkligen att inget va fel på henne, älskling upptäckte sne att dte var glapp igen i en kontajt, gissa om jag vart lättad, alltså inget fel på henne utan glapp:D:D Den känslan åhh så skön den var:):)

Vi hade liten putte kräftskiva här i lördas, fast först va i till västerås, skulle köpa plåt och ny duschkabin men kom hem med ny ytterdörr istället! Letar för fullt efter ny dusch, med massage och grejjer, våran håller boktavligen på att rasa ihop, vem fan renoverar badrummet och sätter in en gammal dusch!?!?

Mina gardiner fick mamma lämna tillbaka idag, josefines micke upptäckte till min förvåning att ena var sydd upp och ner, hur fan kunde jag missa dte, och de va sista paret men fick pengar tillbaka och milersättning till västerås, tack vare mamma:) men dom var ju såå fina, nu gäller det att leta!!

Ska försöka sova snart, först kika efter gardiner och potta till isabelle, sett en ursöt rosa med melodi när hon kissar,sen blir det potträning så det heter duga:):)

 Töttfian<3

 Sötaste lilla buskillen:)

 Isabelle är en riktig napp korp, sina egna duger inte, bara Alvins:P

 Hon vet nog ite riktigt vad nappens syfte är, och hur man använder den..



 Ni skulle bara se hennes små söta utstående öron när solen lyser bakifrån på dom, awww:):)



     köpte lika napp som hon alltid snor, fast rosa såklart, hmm ja den duger ibland, men inte många minuter!

     Isabelle har blivit jätte duktig med att äta själv med sked:)

Skrev ju om att jag lagt på mig några extra kg till 55 kg trodde de ksulle va svårt att gå ner till mitt bekvämma kg tillstånd som är 52, det var ju inge svårt alls, nu e jag nöjd:) 48 som jag rasade till efetr isabelle kom kan jag nog glömma och i ärlighetens namn vill jag inte vara så smal, men 50 det lockar bra mycket:D

 isglassen vart succe, mixtra en jäkla massa frukt, vatten och lite vaniljsocker om man använt sur frukt sen ini frysen, lätt osm en plätt:)



 Mammas hjärta:) Sova på magen har blivit poppis!

 Mitt allt<3



Ni kanske undrar varför jag näpper så många kort när fröken skrutt äter, det är inte för at visa att hon får mat:P:P Utan av den enkla anledningen är att dte är lättast att knäppa på henne då när hon är någorlunda still, visst det går ju alltid att knäppa med blixt men hon blir så olik sig då:/


 Här är hon nöjd, hmm syns det vem saker hon river i måntro:P

Seriöst jag började med detta inlägg strax innan 20 och är klar nu, 21,40, så lång tid tar det för min dator att lägga upp dessa kort, så nu kankse ni har lite förståelse att det inte blir så många inlägg nuförtiden:P

Ska fortsätta kolla på Livet på BB, man lever sig in i dte så mycket, men bra spännande är det:):) Eller MÄKTIGT:):)


Imorrn är det torsdag<3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Tycker du? jag tycker den är enorm, haha. Men de lär ja väl ångra mig om om ett par månader ;)



Va söt hon är isabelle! så stor hon blivit! går hon nu?

2010-08-19 @ 17:51:51
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Marielle

hon är ju så himla söt! :)

2010-08-19 @ 18:31:24
Postat av: Lina

TACK :)

2010-08-25 @ 12:22:18
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0