Snorfia

Skruttis snorar så det rinner nu stackarn, hostar lite också men är annars pigg som en näktergal:P
Älskling var tvungen att joba helg, kommer hem söndag/måndag, men det går faktiskt bra, klart vi saknar honom men dagarna går liksom i ett nu:D

Två promenader idag igen, mamma har vart här och hälsat på också, sitter och funderar om jag ska åka över till avesta imorgon, hmm, tål att tänkas på, sen ska jag och skruttis ha myskväll:D

Såg ni på Sveriges värsta bilförare igår, höll på att garva ihjäl mig på den rödhåriga tjejens kille:D

 Det är nog enbart bäbisar som klarar av att se söta ut med gröt i hela nyllet och jordens lortigaste haklapp<3




Vad tror ni om att barnen tar efter föräldrarna utan att veta det, varken jag eller älskling tog napp utan tumme och skruttis gör samma sak!

 Rocco ska alltid försöka följa med alla hem, hatar han mig så:P

   Åhh vad jag älskar dig min lilla snorfröken:D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihihi vad gulligt! :)

2010-04-10 @ 08:56:10
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Lena

Jättegullig som vanligt. Visst är det så, snor och gröt runt munnen på de små, det gör ingenting pussar dem gör man så gärna ändå;) fick jag ju ihop en dikt också:):)kram

2010-04-11 @ 20:54:30
URL: http://www.lenasblandning.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Hej Martina! Länge sedan jag såg dig! Ville bara skriva grattis till er fina dotter! Och jag håller med dig ... Det är bara bebisar som kan se söta ut med gröt nedkladdat i hela ansiktetr. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0