Isabelle säger TITTA:)

Hade ju tappat inspirationen till bloggen men nu är den tillbaka, och kan det bero på att min duktiga dotter kan säga TITTA:):)

Vi va ju till västerås idag och jossan gick med isabelle i varuvagnen och hon ropae på mig, sa typ martina, kom hit , när jag kom var jossan helt till sig och sa att skruttis typ sa kom efter hon sa det. Hon pekade på nåt och sa nåt med titta och sekunden efter hörde vi skruttis sa titta! Trodde inte riktigt på vad jag hörde så sa till Jossan att jag det lät precis som skruttis sa titta, hon hade också hört det, efter det sa hon titta flera gånger:):) Så vi hörde inte fel, vissa gånger vart det ditta typ och itta, lät nästan som F*tta ibland också haha:):) Hon är så duktig:)
Mamma kommer det däremot säkert dröjja innan hon säger, hpon försöker inte ens härma mig, fast DADDA säger hon hela tiden, fast jag skulle ju aldrig erkänna att det låter som pappa:P:P

Hittade lite saker till skruttis i Västerås, man blir pank av att åka med Jossan, skulle köpa en grej, en rosa ratt grej till Skruttis vagn men köpte allt utom det, får bli på fredag:) När man åker med älskling så stressar han på en så mycket att man knappt hinner titta, och tvärtom med Jossan:P

Vi åt lunch också på nåt ställe på Erikslund där de hade lite tjockare pizza, super gott:) typ som American Pizza:)

Skruttis är snorig IGEN och jag är snorig och har ont i halsen, trodde det berodde på Singstar i lördas men håller i sig:/ Ont i en visdoms tand också, skulle behöva dra ut den:( Uppsvälld och jävlig och luktar fan!



Skruttis fick bland annat en egen mobil där man kunde spela in ljud, självklart ordet mamma, jossan försökte dock ändra till jossan men det böt vi snabbt bort:P:P Supersöta barnmats lock, prinsess nappflaskor, disney sparkskydd till bilen (under pyjamasen), leksaker till sandlådan skruttis ska få i sommar och lite annat smått och gott, ser ni våran snygga rosa hemtelefon också:P:P Min älskling måste verkligen älska mig väldigt mycket som står ut med allt rosa:P:P

Köpte en "världens bästa mamma" mugg också till mamma som hon ska få på mors dag:D:D åhh min första mors dag:D

 Bevis på att skruttis kan bitas, rejält, hon bet Jossan när hon stod i kassan och öppnade hennes plasthölje till glassen, skit unge! Tigga kan hon också, hon gör ifrån sig ett speciellt läte när hon vill smaka, idag var det glass, i förrgår var det en makrills macka haha:P




Vi har nog kommit överens om en husfärg nu,

 

Dom här färgerna blir det nog ungefär, jag verkar få kompremissa med färgen i fönstren, vill ha vinrött men älskling vägrar! Om nån sett Filipsgården Kennel här i Norberg, så vill vi ha det, utom det vinröda i fönstren!
 Skulle inte det bli fint på vårat hus:):)


Kommentarer
Postat av: Lina

sv;



Ja usch va hemskt det va! MEN han va såååå duktigt stolt :). När han fick första sprutan så vart han nog så förvånad att han inte visste om han skulle skrattat eller gråta så det slutade i skratt haha!

Den andra gjorde nog ondare (den ska ju tydligen kännas lite mer oxå) så då kom det några tårar men som du skrev, det gick snabbt över! :)

Jag undrar vem det va mest hemskt för, mig eller han. Fjantig man är :P.

Nu är det gjort iaf! :)

2010-04-28 @ 12:40:22
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0