Badtajm:P

 

   blå blå....

 Isabelle somnade när jag skulle hämta efterrätt till henne, tötnos:)
 :)

 

Imorrn är en bra dag:D:D Babycafe och så kommer älskling hem:) Idag har vi haft en göra ingenting/mys dag, bara lekt och myst:D Halsen är helt bra nu, bara snorandet som travar på mina nerver!

Ibland är det bra att se ung ut:) När jag hade praktik förra året inom hemtjänsten så var det en tant som tyckte synd om mig som var gravid och bara 16 år, hon sken som en sol när jag sa hur gammal jag var, ja men det är ju en jätte bra ålder att bli mamma på:P:P Och idag knackade dte på dörren, öppnade och där står en gubbe med en lapp i handen, han frågar om ja va ensam hemma, vart lite misstänksam men han såg ju rocco så han kunde ju inte vara så dum att flyga på mig så jag sa ja, han gav mig då lapparna och sa att jag skulle ge dom till mina föräldrar när dom kom hem haha, jag spelade bara med:P:P

Och jag som brukar skämta med älskling att han måste byta upp sig snart till nåt nytt lammkött ( var bara 17 år när älskling och jag vart tillsammans) men med närmare eftertanke har han rena 16 åringen:P Inte illa pinkat:P:P

Och han brukar ju faktiskt säga att jag beter mig som 2 år:P:P Fast å andra sidan kan han tycka dagen efter att jag är som en gammal kärring:P Ironin är hög här hemma ifall ni undrar:) Men roligt har vi, och det är väl ändå huvudsaken:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0