Upp och ner:P

Hamnade här endå, inte riktigt min grej att ligga still i sängen och inte göra nåt även fast jag är sjuk:) Hade bestämt mig att inte lämna sängen imorse men efetr 10 min vart jag rastlös så då följde jag med älskling ner och åt frukost:P:P Sen vart jag ännu mer rastlös och bestämde mig för att ta tag i älskling verktygs skåp, har nog stört mig i över fem år på att han bara slänger alla sina verktyg, skruvar och dylikt hulller om buller:P Snodde nån fiskelåda och satte igång att rensa och dela upp allt, och när jag skriver delar upp allt så menar jag det, jag har sorterat upp alla skruvar, muttrar, ja allt och lagt det i ordning:P:P det tog sin lilla tid men ack så bra det blev:P

Sen när jag var klar med det var jag piggare också och gick på nästa projekt, att klippa roccos päls som växer som ogräs:P:P Fick till och med lite hjälp av älskling:) sen vart dte bara tvättning sen har jag lyckats lata mig:P

Kameran är redan framme, när jag kollade kolli nr så hade de redan skickat ut en avi, mysko jag som fyllde i sms avi men det kommer nog imorgon:):) Riktigt skönt för jag har varit riktigt orolig att vi ska vara på väg till förlsossningen och stå där utan kamera:) när vi träffade jocke igår i glassbilen tyckte han att micke skulle filma förlossningen och lägga ut på youtube hahah finns säkert nån sjuk jävel som gjort det:):)

Jocke saknar jag verkligen, han var verkligen min allra bästa killkompis, han kunde man prata om allt med och det är så annorlunda att ha en killkompis, man kan vara sig själv på ett annat sätt och det och det är mer ärligt på nåt sätt med:):) När vi snart har två bilar då jäklar ska jag bättra mig och börja hälsa på han oftare:):)


Älskling sitter och gormar igen framför tv´n, fotbolls match:P snart blir det att hämta öronproppar:P

Imorrn e en liten milstolpe till i graviditetn för då e tösen färdig:P Sen ska hon bara lägga på sig hull och komma ut till oss:):) Mern det är så skönt att veta att man kommer slippa hamna på för tidigt födda om hon inte skulle vilja titta ut innan 00, 00 inattt då haha:P:P

Älskling e helt säker på att hon kommer bli pappas lilla flicka medans jag säger att det kommer bli girlpower här hemma:P:P Bortskämd av pappa kommer hon absolut att bli iallfal:P:P

Tror jag kommer ringa imorrn till barnmorskan och säga att jag inte kommer på fredag och jag inte mår helt bra imorgon, känns inga bra om jag skulle smitta nån annan gravid på mvc, men lite surt ändå för jag älskar verkligen att åka dit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0