Sämre

Vart sämre inatt, hostan har blivit värre, snorig och ont som satan i halsen så om jag inte bloggar nåt på några dagar vet ni:P

Började packa bb väskan lite igår, gjorde det mest bara för att inte för att jag förstått att jag måste göra det snart:P:P Satt upp en lapp på kylskåpet vad som ska tas med så älskling kan hjälpa mig:) Journalen e ju trots allt det viktigaste, det andra kan älskling hämta sen om det skulle vara så:) Vi kom på att vi måste kolla så våra digitalkameror funkar eftersom jag visste att de krånglat, först funkade ena skit bra, sen efter att jag tagit i den började blixten krångla igen:( Och den andra ska vi inte ens tala om:P
Så det fick bli så att jag beställde en ny, skulle aldrig förlåta mig själv om vi skulle missa att knäppa kort på tösen när hon kommer:):)

Ville egentligen ha en rosa men va snäll mot älskling och tog en svart så han kan ha den med:P

De va rabatt på den också, bara 998 kr istället för 1400:)

De andra två digitalkamerorna åker ner i lådan igen eller hamnar på tippen:P:P


Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: tack! ja hon är jätte duktig :) va mysigt att packa bb väskan, längtar tills jag också får göra det , .. någongång :D haha!

2009-09-09 @ 14:21:51
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Marielle

jag behövde aldrig någon journal, det finns väl sparat på dator? :)

2009-09-09 @ 14:40:23
Postat av: martina

hej marielle:) vad synd att du tagit bort din blogg:(:( hihi fast magen e nog enda stället jag sluppit på också, brösten ser ut som jag vet inte vad:P kommmer nog säkert få på magen snart också:) ja precis det är ju inte direkt så man älskar dem men vad ska man göra, de sitter där de sitter:) eftersom vi går hos barnmorksan i dalarnas län och ska föda i västmanlands så måste vi ha med oss journalen:) defår inte kika över landstingen via datorn tydligen:):) kramar

2009-09-09 @ 14:47:17
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

jaa kan tänka mig det :) himla mysigt! ja tror inte du kommer gå över tiden så mkt, jag vet inte varför men jag känner det på mig :)

2009-09-09 @ 14:59:10
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja man blir jätteavundsjuk ju :) då känns det som att tiden går ännu långsammare för en själv. Men nu har vi inte långt kvar gumman :D

2009-09-09 @ 15:48:49
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Marielle

tog bort den då det var vissa (speciellt en) jag inte tyckte skulle läsa, lösenord kändes inte heller rätt så jag tog bort den helt. men jag följer fortfarande andras, bla din :)

jag fick bara lite på brösten, på sidorna, knappt så det syns. men de växte inte ett dugg så det var verkligen hormonerna som spelade in där, haha.

jaha, ja men då förstår jag varför du har den på papper. det är inte långt kvar nu :) kram

2009-09-09 @ 18:33:09
Postat av: martina

visst är dte tråkigt marielle att man inte kan tex blocka vissa ip nr och så:P fats dte skulle nog vara svårt:P ja precis det där med hormoner måste verkligen stämma eftersom mina bröst sprack redan i vecka 12 och de har inte växt nånting medans magen växt massor och där har jag ingen:P:P nej nu äntligen är dte inte långt kvar, men ändå så overkligt:P:P kramar

2009-09-09 @ 19:53:43
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0