Längtan, 19 dagar till bf:):)

Att man kan längta så här mycket trodde jag inte:):) Hoppas du är redo snart älskade lilla bebis att komma ut till oss:):)

På familjeliv kan man verkligen fastna bland alla trådar och en hel del är riktigt intressanta:) Läste lite om knep för att få igång förlossningen (tror de är allra bäst att vänta ut barnet tills det själv är redo) men jag tycker inte att små knep som att ut och gå och så vidare är nåt farligt men sen kommer vi till de som blir som maniska och ska bara ha ut barnen! Läste om nån som självklart kände nån som rispat sönder hinnan själv så vattnet gått, och att folk dricker nån olja som ska starta förlossningen i vissa fall och att en tjejsbebis inte var redo än att födas och troligen dött pga av hennes egoism:( Går jag själv över kommer jag säkert själv att klättra på väggarna men en klok människa hade skrivit att vad gör dte egentligen om man väntat i 40 veckor om man sedan måste vänta i dryga 2 veckor till och dte stämmer ju så jäkla bra:) Det har verkligen blivit en hysteri att få ut sin bebis så tidigt som möjligt, nästan som en tävling bland många, och jag tänker inte låtsas som att jag själv inte blir tok avunsjuk när man får höra att de som ska ha runt samma datum som mig själv redan fått:) Men den som väntar på nåt gott...

Fortsätter veckorna gå så fort som de gjort sne v 30 så kommer dte nog inte bli så jobbigt ändå, men skulle hon känna sig redo att komma nu är hon så välkommen så:P:P




Igår fick älskling nå ryck och ville åka till media mark i västerås och jag kände mig bättre så jag följde med, var extra noga att inte hosta öppet utan bvara i armvecket:P Han köpte nån grej till wii dosorna, wii motion plus tror jag dte hette så nu kan vi spela det här spelet, men jag tycker det är lite synd att man måste ändå ha massa andra tillbehör till vissa grejjer:)
Hämtade ut kameran på hemvägen och är verkligen kanon nöjd med den:) Nån som vet nån snygg kamera väska som helst är rosa och i ett hårdare material?

Hade ingen feber inatt heller, såå skönt och har hostat mindre idag:) Följde med jossan och handlade i avesta, köpte även ett par jätte snygga svarta tight på franzens:) Sen gick jag ut och gick med jenny och bara pratade:):)

det gick bra för älsklingen på begravningen:):) vi hann se på twilight när han kom hem innan han drog iväg och spelar innebandy, filmen var riktigt bra:)

Vi såg även män som hatar kvinnor för några dagar sen, ruggit bra film, en av de bästa jag sett:):) Blir nog att vi ska se på uppföljaren på bio nästa helg med jossan och gnubert:):)

Helt plöstligt idag började tandköttte svullna upp längst in och det gör piss ont, bara sådär liksom, mysko:P
Det blev ett långt inlägg, nån som orkat läsa:P:P

Kommentarer
Postat av: Lina

Jahaa, gjorde dom det. Nej det va ju inte så mycket rea men som sagt, ju billigare desto bättre :)

Ajaa, det är som det är :)

2009-09-11 @ 20:44:51
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej hur är det med magen?nå känningar?=)) hihi jag hoppas du slipper gå över men tror nästan du kommer göra det=) jag gick över 10 dagar å det kändes så låååångt haha,men så fort jag ringt och fått en tid för i gångsättning så starta det av sig självt dagen efter=)))sköt om er nu å lycka till! kommer nog inte kunna skriva på ett bra tag å när vi vl fått internet igen(flyttar imorrn) så har ni nog fått eran lilla tös=))

kram kram

2009-09-11 @ 21:08:03
Postat av: martina

hej anonym:)) vem är du:)? det är bara bra, äntligen börjar man tillfriska från en dryg förkylniong:):) haft en del förvärkar och så trycker det där nere ibland:P:P ja troligen så gör jag nog det:( kan tänka mig att de dagarna blir extra långa:/ tack så jätte mycket:):) hoppas det är bra med idg med:):) kramar

2009-09-11 @ 22:07:48
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0