He is not just that in to you:):)

Först och främst måste jag säga att jag tycker det är jätte kul att så många vill ha lösen:):) Ska fixa med allt dte där imorgon och skicka ut lösen:) Såg att det var nån som glömt att skriva sin mail, och dte kan bli lite svårt då:P:P

Iallfall har jag och älskling sett på på filmen: he is not just that in to you:):) Och jag älskar den:):) Den var ruggigt bra:) Hela ide´n till den startade väl i sex and the city har jag för mig:) Den handlar om tjejer som trånar och söker efter tecken från killar att de är intresserade fastän de inte hör av sig och tjejkompisarna säger snälla saker som att han kanske e bortrest mm:)

Tänk om man sett den filmen när man var 14:P:P Det hade man haft mycket nytta av och man hade garanterat sluppit och vänta på det där sms eller samtalet som aldrig kom:)

Jag har inte haft många seriösa förhållanden men det stämmer ju så jäkla bra in, de som blivit nåt då har killen visat sitt intresse annars har det ja bara blivit kattskit och man har letat efter tecknerna:):)

När jag sovit hos älskling första natten och han följde med mig till porten morgonen efter så frågade han precis när jag skulle gå in efter mitt nr och skickade sms till mig nästan direkt sen:P:P He was that in to me:P:P

När man ser speciellt hollywood filmer känns det som att det alltid är killen som ska avgöra hur det ska gå i ett förhållande, man får nästan aldrig se att det är en kille som sitter inne och väntar på att tjejen ska ringa eller att det är tjejen som inte vill gifta sig:) Är det bara jag som tror att det bor lika många tjejer som killar på denna jord:P:P


Älskling fick pröva gnuberts cross igår, och ja självklart ramlade han av, mitt hjärta då, vart sur att han förstört nya kläderna men ack så glad att han inte gjorde illa sig mer än han gjorde:) Så nu kan ni ju gissa hur tjatet går här hemma, han sitter och kollar på crossar:P Känner han att vi har råd får han självklart köpa en men då ska han tamefsaiken ha alla skydd som går annars kommer jag få äta lugnande varje gång han ska ut och åka:P:P

Shit vad mina fötter och ben har börjat svullna upp, började seriöst att nästan grina igår, fick knappt på mig nå skor och stövlar det gick inte alls, korta jävla prinskorvar har man till ben nu:P:P mer än vanligt:P

När vi skulle ner till portan försökte vi seriöst i 10 min att få på min skor, älskling tröck och jag skrek till slut fick jag ta jossan ballerina, och hon har två storlekar större än mig:P Och förlovningsringen den sitter där dne sitter, ska ha på mig den så länge jag bara kan, men måste ta av mig den snart så inte jag får lov att klippa upp den:(:( Jag är den enda av oss som inte tappat bort sin ring, älskling har gjort det tre gånger men det får bli en annan historia som jag kan skriva om nån dag:P:P



Glöm inte brot inlägget under ifall det är nån mer som vill ha lösen:):) kommer inte skicka ut nå lösen förrrän imorgon nån gång så ni vet:):)



Min gulliga svärmor kom precis förbi med lite grejjer från weleda:) En sån här råsaft som är bra när man är gravid, ammar:):) och sen två babykit:):) tusen tack:):) Gillar verkligen weleda:) Nån som testat deras föreberedelse olja?

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Eftersom du inte svarar när jag ringer eller svarar på mina sms längre så vill jag bara önska dig lycka till i livet.

2009-09-13 @ 17:44:41
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: Tess

Kollar in på din blogg varje dag vad spännande det ska bli och se eran bebis.=) Men nu ska du fixa lösen hit)= om du vill ge mig lösendet är min mail [email protected]

2009-09-13 @ 20:06:31
Postat av: Frida Ekman

Skriver mailen ifall den inte kom med.. :) [email protected] Får se om vi kanske ses på bb :) Lycka till iaf gumman..

2009-09-13 @ 20:09:28
Postat av: Evelina

Förberedelseolja? Menar du havandeskapsoljan? Den har jag, har fortfarande inte fått någon bristning på magen men jag känner på mig att dom jävlarna kommer komma nu på slut tampen.. :/



Sv; toppen! :) Men det var så jag menade att jag kunde hålla koll på antalet läsare. Jag vet ju hur många jag har gett lösen till och skulle jag se att statistiken på antalet unika läsare ökar markant byter jag bara lösenord igen. :)

2009-09-13 @ 20:27:55
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Frida

EVELINA.. läste även din blogg varje dag.. då ni oxå ska ha bäbis i oktober.. Så om du läser de här skulle jag hemskt gärna vilja fortsätta läsa den.. Min mail är [email protected] kraam frida

2009-09-14 @ 08:06:51
Postat av: Evelina

Sv; Aah ok, nej den har jag inte, och har faktiskt aldrig hört talas om heller. Men syrran sa någonting bra om det där. Man kan tydligen be bm på förlossningen att "guida" en genom krystvärkarna för att motverka sprickor. Tänkte jag skulle testa det får se om det funkar eller om jag bara kommer vilja ha ut ungen! :-D

2009-09-14 @ 08:24:20
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: jossan

hej bästa vännen i världen! nu e de du å jag mot "dom".. kolla min blogg så vet du vad jag menar.. =)) älskar dig gumman! puss puss

2009-09-14 @ 10:16:56
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vill ha lösen:) flipp97@hotmail.com

2009-09-14 @ 16:19:46
URL: http://supermalle.blogg.se/
Postat av: Frida

Får inte jag nå lösen ? Skulle vara kul eftersom vi ska nästan samtidigt, så de är kul o läsa hur de går.. Kraam

2009-09-14 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0