Godmorgon...ajjjj..

Har sen igår haft "mensvärk" från och till hela tiden, ska inte ropa hej än för det är säkert falsk alarm. Fast det känns som att dte har börjat gjort ondare men det är säkert bara förvärkar som kommer oftare! Vaknat flera gånger inatt men har iallfall lyckats somna om så super ont gör det inte! Sista sammandragningen strålande ner i frambenet också, det har jag inte känt tidigare, bara i "mensmagen" och bak i ryggslutet! illamåendet kommer fårn och till också!

Ska se klart på våra bästa år nu sen få i mig nå frukost, se städa innan älskling kommer hem:):)<3<3 så här ser de sablans jäkla kliande bristningarna ut, sprid er inte snälla:P:P

 Från igår, såhär ligger jag och tjockar mig mest hela dagarna:P:P
Som ni ser i bakgrundne har älskling inte satt upp blobrädor och lister ännu runt fönstrerna, hmm har det gått ett halvår sen sovrummet vart"klart", får tjata på älskling nu i helgen:)<3 Glowing mage:P:P


Har förresten börjat drömt om förlossningen varje natt nu:):) kommer ihåg att inatt tyckte jag inte att det gjorde så ont alls:P:P hihi kommer nog få mig en suprise sen:P<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lika bra att önska dig lycka till nu när de inte är så långt kvar. Kul att läsa din blogg och verkligen läsa hus bra du mår och hur mysigt ni har. Glad för eran skull, lycka till med den snartblivande familj. Hoppas på lite bebis bilder snart ;)

2009-09-24 @ 14:40:42
Postat av: martina

åhh vad gullig du är cicic:):) tack så mycket:):) hihi mee too:):)

2009-09-28 @ 10:47:54
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0