Gav upp

Blir så matt på detta hostande, gick upp strax innan sju, tyckte synd om älskling som ska behöva ligga vaken för att jag hostar:( Nu vill jag bli frisk orkar inte sitta inne nå mera:( Blir att ringa barnmorskan idag och säga att jag inte kan komma imorgon!

Tänkte att jag strax skulle ta och väcka älskling, mitt hjärta:):) Kunde inte sova igår kväll/natt pga av hostan så älskling och jag satt uppe och drack te och åt macka, skit mysigt:):) Får se om kamera avin kommer med posten om cirkus en timme, får pallra mig ner med älskling på byn då, hans ka klippa sig:) Har jag berättta om när jag skulle boka tid till han sist, han säger att dte är min grej att ringa och boka saker och dylikt:P:P Iallfall så ville älskling ha en klipptid snabbt, helst redan samma dag eller dagen efter och hur stor är den chansen:PRingde runt iallfall, och hörde på en frisör att hon var tveksam om hon hade tid så jag drog till med en liten vit lögn att han har jätte lite hår:P Men då ska vi hinna sa hon:P Men det är bara det aqtt lite hår kan ju tolkas hur som helst:P:P Och älskling har tok tjockt hår och mycket hår så frisören hade blivit lite paff när han kom in, hon hade väntat sig en halvflintskallig kille och frågade om hans flickvän hade synproblem:P:P
Vad gör man inte för sin älskade:P:P

Måste ta mig förbi apoteket med och köpa slemlösande tabletter, har nåt hemma men vågar inte äta nåt utan att jag vet att det är okej, överdriven eller försiktig, tolka det hur ni vill:P Men finns det något drygare än när man hostar och hostar tills man nästan kiknar och slemm fanskapet endå sitter fast i halsen:(

Ska njuta lite till av att titta på min guppande mage, trodde bebisarna skulle bli lugnare mot slutet, inte denna bebis iallfall, men jag njuter,
sen gå upp och väcka älskling:):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att det inte är lätt att bara sitta inne, men jag är själv gravid och supernojjig för allt vad sjukdomar och svininfluensa heter, så är det inte bättre att du stannar hemma med din hosta och låter din sambo göra dina ärenden idag? Jag nenar alltså inget illa, jag vet bara själv hur rädd jag är för att bli sjuk och då blir man ledsen när andra beger sig ut fastän dom är sjuka.

2009-09-10 @ 10:43:33
Postat av: martina

hej anonym:) ja precis så tänkte jag med så jag sket i att följa med han:) innan jag vart med barn hade jag nog inte brytt mig eller tänkt att man kan smitta andra men man har börjat fått ett annat perspektiv på saker sen man vart med arn:)

2009-09-10 @ 12:40:25
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha vad söt du är 'Han har jätte lite hår'..

2009-09-10 @ 15:00:45
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Emelie

dom dom är super söta! Vi köpte hunden på barnenshus i västerås:)

2009-09-10 @ 16:30:37
URL: http://backius.blogg.se/
Postat av: Emelie

dom dom är super söta! Vi köpte hunden på barnenshus i västerås:)

2009-09-10 @ 16:31:14
URL: http://backius.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; nej jag förstår inte hysterin. Och nu är det ju inte så att vi bor trångt heller, Vi har en stor lägenhet, en 3:a som jag tror ligger på 89 kvm. Sen är ju huvudsaken att man går ut med barnet och hittar på saker och inte bara sitter inne.



19 dagar kvar för dig nu, det närmar sig! :)

2009-09-11 @ 09:14:47
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0