Går ner!

Godmorgon allesammans:) Uppe med tuppen idag, vi la oss relativt tidigt för att vara oss:):) Ska bege oss till avesta om sisådär två timmar, ska komma ihåg denna gång att få med oss matsalstolen och byta in den på wiggmans och högtryck tvätten som gått sönder ska till öb!

Väger mig ju alltid innan vi ska till bm och även denna vecka hade jag gått ner  vikt, över 1 kg, hmm ska höra med bm om varför jag går ner istället för upp, visst matlusten är typ helt borta, äter för att jag måste, förutom på helgerna då smäller jag i mig godis! Nu ligger jag iallfall på 11 kg plus! Men så länge magen växer borde jag väl inte oroa mig, är så trött på att oroa mig! Får ta och gå ner och äta lite kakor som jag bakade igår med gott samvete, sånna där medhallon i mitten:P:P mumma:P

Drömde inatt att vattnet gick, fast de var inte vatten dte var blått skumm, det sprutade över hela mig haha:P:P

Trodde jag skulle få havandeskapspenning idag men självklart får jag inte det förrän på måndag, de har sånt system att man får beroende på när man fyller, jag fyller den 28 alltså får jag sent på månaden:( Hoppas jag får in de på måndag iallfall så man slipper krångla med försäkringskassan som just nu ligger på plus här hemma:P

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej, jag tror inte att du behöver oroa dig för att du går ner i vikt, det har jag också gjort de senaste gångerna hos bm(ligger på +10kg nu), + att mitt sf mått inte ökat sen vecka 35 (är i vecka 39 nu) och jag var på viktskattnoing igår och fick reda på att min bebis ändå,troligtvis, vägde ca 4 kg =) Hoppas det lugnar något =)

2009-09-25 @ 12:59:36
Postat av: martina

hej gittan:):) vad skönt att höra att det är fler som går ner:):) bm trodde dte berodde på att jag tappat vatten och det stämmer nog:):) bebis dags för dig också när som helst:):) kramar

2009-09-28 @ 10:46:09
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0