Bm besök:)

Förhoppningsvis det sista besöket idag då, knappast troligt va:P:P

Alla värden var precis lika perfekta som vanligt:P Bm kom på att hon glömt att göra en sammanställning av min graviditet så hon gjorde det lite snabbt:)

Hon trodde att jag går ner i vikt för att jag säkert haft vätska i kroppen, och det har jag ju haft från och till så:) Magen va lika stor som förrra veckan, alltså 36:) Vi pratade om smärtlidnring och jag sa att jag är öppen för förslag men att jag ville ha lavemang:p:P hihi Förklarade min oror att skita på sig rent ut sagt när man föder och hon förklarade att jag kommer bara bli dålig om jag tar lavemang och att man typ alltid rensar tarmarna av sig själv inna så det enda som kunde komma ut med förlossningen syns knappt:P Jag hade verkligen sett framför mig hur man skiter ner hela sig själv, och barnet typ, hiihi ja och mina tankar:P Har nog tänkt mer på det här med skitandet än om smärtan för den går ju inte att undvika:)


Hon tyckte att magen sjunkit mycket nu, det tycker dock inte älskling, han är så söt, igår så granskade han min mage och sa att han googlat hur det ska se ut på slutet och han sa att magarna ska hänga:P:P Och han tycker fortfarande att jag bara har en boll:P Förklarade för sötnosen att alla behöver ju faktiskt inte få en jätte mage som hänger ner till vaderna:P:P Och när hon kände så kände hon också att hon precis som jag misstänkt sjunkut väldigt långt ner med huvudet, och det kan man ju lugtnsäga att jag känt av, igår kväll till exempel kändes det som hon tröck huvudet så långt ner där nere att jag trodde jag skulle kunna känna det:P:P Hon trodde också att det var en liten skit därinne:P:P Ja hon sa liten skit:P:P



Efter besöket drog vi till borlänge, älskling köpte fiskegrejjer inför gäddraget imorgon sen åkte vi till abrnens hus, hittade ingenting, vi skulle köpa en baby vakt men shit vad dyra de är, tusen spänn har jag ingen lust att ge:( Va också ute efter nåt rosa barnvagnshänge och hittade en super söt men tyvärr va musiken i dne sönder och nån söm och det var den sista i rosa, typiskt:( Får söka runt lite på nätet:)

På hemvägen åt vi lappens i hedemra sen storhandlade vi på coop i avesta, älskling har fått för sig att det ska bli nyttigare tider här hemma så jag fick inte plocka i nåt onyttigt:P:P Och här har jag tjatat på han i flera år:P Fast den nyttiga delen glömdes bort rätt fort när vi satt på korvmojjen kan jag ju säga:P:P

Svarar på kommentarer sen:):) Är helt slut, har haft ganska så ont idag igen och massa massa sammandragningar, min livmoder måste träna inför os eller nåt:P:P


Det har börjat runnit ännu mer ur boobsen också, visst det är väl bra men drygt också, från att jag skulle välja bh i min garderob tills jag fått på mig den hade jag hunnit droppa ner hela golvet, mysigt värre! Som sagt man kan ju skriva av sig lite mer personligt nu när man har lösen hihi:)


Det var den här jag ville ha:(

Fast nu ej ag på jakt efter denna, hittade den på en sida men tyvärr va den slut!

älskling röstade på den här rosa katten, den spelar msuik när man drar den i svansen, men tyvärr kunde man inte sätta på den på vagnen! hojta gärna till om ni hittar liknande vagnhängen, rosa offcourse:)


puss och hej<3<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkta bara tipsa om att det finns lösa "vagnhängen" att clipsa fast i dinglisarna (katten). Vi hade samma problem, men hittade clipsen för 5:-st på red limit i avesta. ;-)

2009-09-26 @ 18:58:39
Postat av: Madde

haha ja det där med att det läcker från tuttarna ja. vänta bara tills du har en bebis som skriker där hemma, då ska du se på rinna ;)) vid ett tillfälle så bokstavligen sprutade det ur tutten på mig, fick försöka pricka munnen på lucas :P så inlägg är verkligen varmt rekomenderade =)

2009-09-27 @ 12:42:11
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: martina

åhh tack för tipset sandra, ska kika när jag åker dit nästa gång:):) så synd att de inete har såna hängen på allt sånt där:):)

2009-09-28 @ 10:44:55
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0