Avesta idag:)

Har bestämt mig för att ajg ska försöka att sluta grubbla nu över allt, dte är så jäkla frustrerande att jag inte får njuta av min graviditet:) Har alltid när jag var yngre drömt om hur underbart det måste vara atta vara gravid och nu pga av min oroa så kan jag inte njuta fullt ut, hela tiden är dte nånting man ska oroa sig över, de första veckorna var det missfalls risken, sen rädd att det skulle vara ma, sen att det inte skulle vara nåt där på rul, sen att bebis skulle födas för tidigt, ja nio förstår mönstret! Men måste påpeka att varenda spark och rörelse inne i magen gör att jag njuter fullt ut, det blir som ett lyckorus genom hela kroppen när man känner sin lilla bebis böka runt där inne:):)

Egentligen är dte knäppt att jag oroar mig så mycket, inget blir ju bättre av det, jag mår ju knappast bättre av det och bebis kan ju inte må bra av att jag är orolig, så nu ska jag föröska så mycket jag bara kan att njuta av min fina mage och bara ta det lugtn de här sista veckorna för får älskling som han vill ska vi bara ha ett barn och det betyder att jag aldrig mer kommer få uppleva dne här underbara känslan som det ändå medför att vara med barn och den gosiga magen:) bort med alla hjärnspöken, fast det är nog lättare sagt än gjort att sluta oroa sig för dte mest betydelsefulla i sitt liv:) Vågar inte tänka på hur det blir sen, kommer jag ens våga åka iväg och handla en kort sväng och lämna henne med älskling, kommer jag någonsin att våga lämna henne till en barnvakt, hihi dte får vi ta då:P:P


Nicke skulle fixa det sista med bilen här i garaget så jag bestämde mig för att följa med till avesta, va ner på stan med mamma, hittade en super söt rosa nalle som vi ska ta med till bb och en öron/pann termometer, sen lite smått till mig:) Vi åt alla familjepizza, blir mätt direkt, knappt nån matlust och det märkts att platsen i magen inte är stor nu:)



 
jag och min fotbolls mage ikväll vecka 36 (35+5)





 fick även ett jätte sött rosa babyset av mamma:):)

nu ska jag ringa världens underbaraste pojkvän:):)<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså Martina, snart har du en liten bebis i din famn. helt jävla sjukt.. Haha, du kommer bli en toppenmamma.. Längtar efter att få se bild på underbaringen :) Sen lär vi ta & ses när allt lagt sig. ELLERHUR!!!!

2009-09-02 @ 01:45:51
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja jag vart också helt paff, sen att man vart len som en babyrumpa efteråt också, många plus på det :D ja men preics, du gör bäst i att försöka att inte grubbla, allt kommer gå så bra för dig :) allt är jätte bra här med, :) puss puss!

2009-09-02 @ 14:00:53
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: isabella

En likadan nalle fick Alva som sin första present av sin mormor på BB och den har hon sovit med sen dess:-) Hon ger den en puss innan hon lägger sig nästan varje kväll;-) Lycka till med allt nu och med förlossningen, det kommer bli det mäktigaste du varit med om! Kram

2009-09-02 @ 20:10:49
Postat av: Teresa

SV: jo, självklart är det skönt att veta att det funkar, men lite obehagligt eftersom man inte varit emd om det tidigare i livet... Jag har nog läckt sen vecka 27 tror jag och nu är jag i vecka 37+5 (: kram

2009-09-02 @ 20:25:33
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: martina

hej isabella:):) aww vad gulligt:):) tack så jätte mycket:):) nu gäller dte att ladda batterierna:):) kramar

2009-09-03 @ 10:55:32
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0