9 dagar, ett jäkla tryck!

Idag är det ensiffrigt:P

Igår började det trycka neråt super mycket, har känt ibland tidigare som att hon trycker sig neråt på nåt konstigt sätt men igår tröck det på mycket mer, varje gång hon rörde sig ett tag så tröck det till neråt, skrek till flera gånger för det var så obehagligt, sen om hon verkligen har borrat sig mer neråt eller om hon kom åt nå nerver vet jag inte! Fast som jag skrivit tidgare så letar man ju tecken hela tiden att det ska vara på gång nu, men det var inte bara det igår, utan jag fick springa och kissa mycket mer än vanligt, kissar ju oifta tidigare men igår/natt var det extremt och jag får springa på toa och göra nr 2 också, och det är mer ovanligt, går på toa ca 3 gånger i veckan så ni kan ju förstå att jag vart förvånad av att få springa på toa:)

Men det kanske bara är sammanträffanden men man kan ju hoppas att det är på g snart:) Sa till älskling imorse när han åkte till södertälje att det ska bli spännande att se om han får åka hem tidigare denna vecka, men han trodde att det inte skulle starta förrän om två vecfkor, så vi får se:)

Här kommer iallfall bilder på magen från idag:)





Taget idag, vecka 39 (38plus4) Har förresten fått bristningar på magen nu, syns inte så jätte mycket men de har kommit nu! Och kliar det gör de vill jag lova:P

Saknar min älskling super duper mycket redan:) Det gör så ont varenda gång han åker till södertälje, helgerna går så jäkla fort! 
Hinner inte svara på nå mer kommentarer just nu, ska duscha en snabbis sen ut och gå med jossan, känner mig jämt så taskig när jag inte svarar på kommentarer eller glömmer att svara på nån:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0