22 dagar kvar av 280 dagar:)

Är lite bättre nu men hostan vägrar ge med sig, undrar varför den blir tusen gånger värre när mna ska sova och precis när man vaknat:( Men nåt som är skönt är att älskling är hemma::)) Han är sjuk så sällan så det gäller att ta vara på dne extra tiden han är hemma:):) OCh härligt att bara mysa och ta hand om varandra:):) Det är en sån trygghet också att ha han hemma, när jag får ont så kurar jag ihop mig bredvid han och plötsligt blir allt så mycket bättre:):)

Det här med att bada/duscha hjälper mot förverkar kan jag garantera:P:P Fick satans skit ont igår, det gjorde så ont att jag fick lov att testa at duscha och vips efter fem min vart det bra:):) Ritkigt skönt:)

Måste va frisk till på fredag iallfall för då är det dags för barnmorskan igen och älskling måste också va frisk för han ska på sin farfars begravning, egentligen skulle jag också följt med men vi har pratat igenom och jag känner att jag inte kommer orka sitta i en bil halva dagen, absolut hade jag följt med om jag inte varit höggravid, tro inget annat:)

Ikväll blir det filmmys, män som hatar kvinnor, vi har hunnit gått igenom några filmer de här dagarna:)

Slänger upp en bild på magen också, tagen igår, tycker den inte växer nå mer nu, eller är dte jag som blivit så van med den, tycker inte ens den är ivägen nå mer förutom när jag ska äta i stora rummet för då måste jag luta mig framåt till bordet:)


 magen igår vecka 37 (36+4) ser jätte konstigt ut med alla blodkärl som blivit super synliga!

Slänger också upp en bild så ni kan få se vilken skillnad dte är på magen på kvällarna, den är mycket större på kvällarna:) Barnmorksna sa att dte blir så för att kroppen orkar inte hålla inne allt eller nåt sånt när man vart uppe en hel dag, sen sjunker det ihop igen under natten:) plus att det är mat i magen på kvällen såklart:P:P Om inte annat märker man detta på kläderna, på morognen kan ett par byxor sitta bra sne på kvällen måste man byta till ett par större för de andra blivit för små:P:P



puss och hej:):)

Kommentarer
Postat av: jenny

Sv:: hehe nej har faktist inte testat de funkar de eller?

ja de är gudomligt härligt att ha henne just nu i början :D då kan man fråga och sedan kan man fråga om de är något som man oroar sig för eller känner under graviditeten :)

2009-09-08 @ 19:20:52
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: Marielle

Din mage är verkligen jättefin! :)



Tur du har som fortfarande slipper bristningarna. Jag fick ju lite på sidorna och på ena halvan av magen. Inget som stör mig jättemycket egentligen, men jag hade hellre varit utan dem :)



Har förresten tagit bort min blogg så det går ej att svara där.

2009-09-08 @ 19:47:34
Postat av: Emma

hihi ja de blir spännande =) beror på när du ska dit? fick jobb på atlas igen, så jobbar till två på fredag, men om du ska dit tidigare kan vi ju ta en promenad senare? puss puss

2009-09-08 @ 19:50:50
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: jenny

Sv:: okej ska faan testa det haha.

har inte fått ett exakt datum än.

2009-09-08 @ 21:55:15
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: elin

sv. jaa..visst är det jobbigt när dom skriver o är anonyma :/

det är iaf jättemysigt o känna bebisen..för jag är heelt 100 på att det är den jag känner :)

hoppas ni kryar på er..SNART ÄR DET DAGS. har du packat väskan ? :)

2009-09-08 @ 21:58:14
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: elin

sv. jaa..visst är det jobbigt när dom skriver o är anonyma :/

det är iaf jättemysigt o känna bebisen..för jag är heelt 100 på att det är den jag känner :)

hoppas ni kryar på er..SNART ÄR DET DAGS. har du packat väskan ? :)

2009-09-08 @ 21:58:19
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad kostade digitalkameran? Skriv sen om den är bra, jag är ute efter en ny nömligen :D

2009-09-11 @ 13:49:19
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0