11 dagar:)

Jag vet att jag uppdaterar jätte dåligt när älskling är hemma, bara så ni vet så kommer jag be jossan skriva inlägg här när det är dags att åka in:P

I torsdags hämtade jag och jossan älskling i södertälje, vart självklart mc d på hemvägen:) Sen hann vi knappt innanför dörren innan vi var tvugna att åka igen, älskling hade fotbolls match i avesta och jag passade på att följa med och gå ut och gå med sofia och alexander:)

Igår gick vi upp i skogen, älskling och jossan plockade svamp, jag tittade mest på och surade att de inte kunde hålla sig på stigen hela tiden:P Hatar att gå rätt ut i skogen utan stövlar och var rädd att ramla, och desutom skulle dte inte vara så kul att vara ute nånstans i skogen och inte vara på en stig om vattnet skulle gå eller nåt:P

Sen hem och städa ur corsan och sedan bege sig till avesta:) Vi grattade svärmor som fyllt år i tisdags och sen hälsade vi på svärfarsan:)

Lagade taco paj medans älskling va på innebandy träning och sedan åt vi såklart den framför dumburken:P Såg nån halvrolig film, managment nånting hette den med jennifor aniston:)

Nu väntar jag på att håret ska torka sen ska ja och älskling och bus ut och gå, och passa på att tanka i dunken så vi kan klippa gräsmattan (ängen) när vi kommer tillbaka:)

Förresten svarar på kommentarerna sen när jag har lite mer tid:):)

Har ingen aning vad som händer sen, känns som jag mest går och väntar och väntar och då har jag inte gått över än:P:P Ligger och hoppas speciellt på nätterna när dte kommer en förvärk att det ska hålla i sig, knäpp man e soom ligger och väntar på att få mera ont:P Har börjat märkt ertt mönster med förvärkarna, de sätter näsan alltid igång efter jag kissat elelr ätit/äter:)

Nej nu har jag inge mer att skriva, ska gå och ge världens underbaraste en puss:):) Vart väckt av att han smekte mig på kinden i sömnen i morse och sedan gav mig en puss, så söt han är, men han kommer inte ihåg att han gjort det:P


Kommentarer
Postat av: jossan

jaha,. får JAG skriva dina inlägg?? hahah.. emn självklart kan jag uppdatera dina läsare om hur de går för er.. =))) händer idag??? vill plocka mer svamp?? vill ni?? med gummistövlar på dina fötter alltså?? haha.. =) puss puss

2009-09-19 @ 13:14:03
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

ja, imorgon kan vi väl plocka.. har tvingat med gnubert ut också.. haha.. s han ska med å plocka svamp han med.. =)) fast ni kan vi ju ta en bra skog.. =)) vet du någon bra lr micke?? 0) puss

2009-09-19 @ 22:00:27
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0