Update:)

Fick som sagt besök när jag skrev sist:):)-det var isabelles farmor som självklart ville komma och gulla med sötnosen:):) Men självklart somnade isabelle varje gång utom en när farmor skulle hålla henne:):)

Efter dte gick jag och isabelle och vilade lite inna vi fick besök igen, denna gången var det isabelels farbror:):)
För en stund sen följde älskling med raymond tillbaka till avesta, FÖR ATT FÅ HEM VOLVON, ÄNTLIGEN:):)

Så imorrn blir det att få i bilbarnstolen i volvon istället sen ska jag och isabelle och jossan till avesta:):) Ska äntligen få min föräldrapenning imrogn på avi, grattis fk det tog bara 3 veckor att skicka ut en avi:P:P -ska in på banken och sätta ind en, vill inte ha med skruttan in på plushuset, massor av bakterier så jossan får stanna med henne i bilen tror jag:):) eller om jag ska våga ta med vagnen och försöka hålla henne ifrån hostande människor:)

Sen ska jag hämta ut förstoringen på skruttis och sen åka och köpa små ek ramar på öb om de finns kvar:):)
Hon som va här igår från bvc berättade också om en fortsatt föräldragrupp som hon tyckte vi skulle gå på, och denna gång ska jag gå även om jag och isabelle får klara oss utan pappa några gånger men vill verkligen lära känna andra mammor häri norberg så det ser jag vekrligen framemot till att det startar:):) Hon berättade ockås att när bebisarna fyllt 6 mån så lagar man 3rätters middagar ihop på kurserna och äter alla tillsammans, shit vad mysigt:):) Och så finns det ett baby cafe här i lilla norberg, postivt överaskad där:P:P

Nu ska lillahjärtat och jag vänta in pappa sen laga lite mat:):)

Älskar min lilla familj mestatse mest:):)

Magen två veckor efter föslossningen, nu helt återställd, nästan:P:P

mammas och pappas allt<3<3

sover lite middag<3<3

Du förgyller varje sekund i mitt liv min älskade lilla dotter<3<3




Kommentarer
Postat av: jossan

hon e ju så himla super söt.. =))) vi löser de där imroogn med plushuset.. =))) va aldrig till veterinären förresten då han inte va där så jag måste ringa å boka tid.. =( puss puss

2009-10-13 @ 20:17:33
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

bara att hojta till om det är något. om du vill ha sällskap på en vagnpromenad eller liknande =)

2009-10-13 @ 20:27:05
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Madde

som sagt säg bara till, vi bor ju inte långt ifrån varandra :P

2009-10-14 @ 08:21:49
URL: http://innankotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0