Respisense

Pratade nyss med älskling om det här med min oro på nätterna och vi båda höll med om att priset har ingen betydelse om det skulle hända skruttis något så jag beställde ett nytt andningslarm, 1490 gick kalaset på, tänkte köpa ett begagnat på blocket för 1000 men såg att dte kostar 550 kr att skicka in och byta batteri så då är det lika bra att beställa ett nytt:) Det känns som en sten lätta från hjärtat nu och jag vill bara ha hem larmet:):) Kommer kunna sova mycket bättre efetr dte känner jag:)

Larmet vi har nu känns lite onödigt så är det nån som vill köpa det, priset kan diskuteras, nån som har en bebis som sover i sin spjälsäng skulle detta vara perfekt för:):)

Detta har jag beställt, verkar toppen, om barnet får ett andningsuppehåll så vibrerar först dosan om barnet inte vaknar till då så tjuter det högt, enda negativa jag läste om det var att dte lätt kan fel larma om det tappar lite fäste, men hellre att dte fel larmar än att inte larma alls:):)

Detta har jag, det är två sensor plattor som man antingen kan lägga i spjälsängen eller i vagnen, fungerar ej för samsovning då de kan känna av föräldraranas rörelser. Ny pris 1490, skulle nog vilja ha 800 kr för det, hojta till vid intresse:)


Annars så har vi vart i avesta och fikat, jätte mysigt:):) Köpte en jätte söt lila klänning med matchande lila tight till skruttis:):) Hjärtat mitt ligger och sover här bredvid:):) Älskar henne såååå jäkla mycket:):) imorrn kommer älskling hem också:):) Fick förresten angel soundet sålt för 350 kr, mycket nöjd över den affären:):)


Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Hej gumman gud va jag längtar till min bebis kommer :) men sover er prinsessa i annat rum eftersom du skaffat larm?? funderar om man själv skall köpa de?! Skall ha vår bebis i spjälsängen bredvid vår säng. Kram

2009-10-29 @ 07:51:47
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så jätte mycket! Det är alltid så kul när folk säger att man är fin eller har fin mage nu när man själv känner sig som en tunna. Så det värmer lika mycket varje gång!



Men vadå, det där första larmet ni hade, funkade inte det nå bra eller? Jag fattade inte :P

Eller va det för hon sover i eran säng med er?



Kramar!

2009-10-30 @ 19:22:14
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0