Lilla skrutt:)

Idag har vi fart runt igen:) Först var vi ut till årängen och hälsade på mickes morfar och hans fru:) Sen åkte vi vidare till svärfar:) fick förresten super söta kläder igår av svärfar, på bodyn stod det farfars älskling och på byxorna, om ni tycker jag är söt skulle ni se min farfar:):) så sött:):)

När vi åker hem till folk är isabelle helt annorlunda mot när vi är hemma, hon grinar nästan aldrig hemma men nästan hela tiden när vi är hos andra:( Det har väl säkert med att det är en ny plats och så:):)

Isabelle sov jätte bra inatt, sov i sin egen säng tills sex, sen började hon gny lite, fick mat och sen sova i våran säng tills vi väckte henne vid nio:):) skulle gärna vilja ha henne i vår säng hela tiden men rädslan när vi inte har andningslarmet där och att jag ska lägga mig på henne skrämmer mig för mycket:( Hon är så mysig så dte är inte sant på mornarna, vi ligger och bara myser:):)

Va in på expert också och beställde förstoring på lill skruttan, tog 50*70cm:) Det borde bli kanoners:):)

nu ska vi se på film och mysa, blir johan falk:):) Får hålla för ögonen på isabelle om dte blir läskigt hihi:P:P

har förresten gått ner 10 kg av de 11 kg jag gick upp nu:)


förstoringskortet:)

ni är mitt allt<3


 isabelle anna linnéa fors<3<3<3

är sugen på att beställa en baby bag,

 vill inte ha bärsjal och bärselet jag fått låna av sofia är för stort än:) ser så mysigt ut med en sån här:):) hittade en på rea nu, 500 kr, tror jag ska slå till:):)



Fick precis bada skruttan, hon har en väldigt ful ovana att kissa typ varje gång man byter blöja på henne så det bara rinner på hela skötbordet, sen spydde stackarn ner sig också:( men nu e hon ren och alldelles underbart fin:):)
pussar från oss<3<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, Emmy tycker ocså om att kissa rätt ut när hon ligger där naken. Tror det är skönt för dom så det bara kkommer. Haha.

2009-10-08 @ 10:54:13
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hon är verkligen jättefin, helt perfekt :)

2009-10-08 @ 11:05:12
Postat av: Isabella

Alva var också kinkig när vi var borta, bara skrek ibland helt hysterisk och pinka så fort blöjan åkte av och Linnèa heter hon också;-) Många likheter där:-) Hon är jättefin eran lilla tjej:-)

2009-10-08 @ 12:18:23
Postat av: Anna

Tagit bort lösen???För de e inge lösen på din sida

2009-10-08 @ 23:37:37
Postat av: martina

hej anna:) nej jag har inte tagit bort det, antingen så krånglar det eller så loggas folk in automatiskt som en gång fyllt i lösenord på en dator:):) kram

2009-10-09 @ 10:37:24
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0