Isabelle 1 vecka<3<3<3

Idag blir lill skruttan 1 vecka:):) Vad fort det gått:):) För en vecka sen låg jag och hade ganska så jäkla ont vid den här tiden:) Jag tänkte att på fredag nä'r älskling e och spelar innebandy så ska jag knopa ihop en förlossningberättelse:) Får ingen ro till det när han är hemma:P

Det är helt underbart att vara mamma:):) Och till världens finaste tjej också:) Igår va vi ut och gick två promenixar, först med jossan, eller vi fick först vända hem för tösen vart hungrig direkt, hälsade på i skolan och visade upp skatten för lärarna, sen kom mamma och jossan igen på em så då vart det en till promenix:) Natten var lite knölig, isabelle ville amma konstant till kl 03,00, är rädd att hon inte får i sig tillräckligt med mat, men munnen e alltid ful så:P:P Men tuttarna e inte så fyllda som de var för några dagar sen och det rinner bara mjölk när mna trycker eller hon suger, får se vad de säger på bvc på torsdag, men så länge hon skuter och kissar så borde hon ju få i sig, och det gör hon i mängder:P:P

Snart ska vi iväg till avesta, måste ner på hm och köpa vantar till isabelle:):) Älskling ska vänta med henne i bilen och jag känner redan ångesten över att va ifrån henne i 20 min, har varit utan henne två gånger, en gång sprang jag in på ica och apoteket medans älskling och isabelle väntade i bilenoch en annan åkte jag ner på ica och båda gångerna fick jag nästan panik, tok saknar henne direkt, det bara kryper i hela kroppen, kommer aldrig kunna lämna bort henne en längre stund, inte på väldigt länge iallfall:P:P

Hihi jag gnällde så mycket när jag var med barn att jag var orolig konstant och tyckte dte skulle bli så skönt när hon äntligen kommit, men nu är dte tusen gånger värre, fast på ett annat sätt, får sån ångest när dte börjar närma sig kväll, vill inte sova fast kroppen skriker efter sömn, vill bara ligga och kolla på henne, kolla så hon andas, kolla så hon rör sig, men det är väl så att vara mamma:):) Kärleken tills ens barn är liksom obegränsad, jag älskar henne så sjukt mycket, bara av att kolla på henne blir man varm:):)

Älskling e så go, han kollar upp allt på nätet, han kollade till och med upp hur man handpumpade brösten och hjälpte mig med det, en riktig hönspappa:P:P Och tvingar i mig mat gör han också, han tycker att jag ska äta för fem pers nu när jag ammar så jag ska orka med hihi:)

Vi har fått massa fina kläder och saker, tusen tack alla<3<3<3






Älskling sitter nu och krånglar med försäkringskassan, otippat va:P:P Har inte fått mina pengar på avi än, äh gör inte så mycket, blir ju bra om vi får pengarna senare i månaden också, vi har redan blivit bättre med ekonomin, börjat ligga en månad före med många räkningar och så och ända har vi mycket över:)

Volvon e iväg på lagning nu också, älskling och gnubert körde bilen och nya motorn till avesta igår och den skulle bli klar i slutet av veckan, så nästa vecka har jag bil, nu får vi ju inte plats med allt i opeln:P

hoppas alla har förståelse att jag inte hunnit svara på kommentarer än:):)

Ska göra mig iordning nu innan vi drar:)
Jo förrsten det går super bra med rocco:):) Han va så lugn när han kom hem:):) svärfar hade börjat med att rocco måste sitta innan man klappar han för han blir så till sig och det funkar skit bra, han är så duktig med isabelle, eller han skuter typ i henne:P:P Vi försöker verkligen ge han mycket uppmärksamhet nu också så han inte känner sig utanför:):)

 Vårt allt<3<3

 magen en vecka efter jag fött:) rikrigt nöjd än så länge, för var dag blir den bara mindre och mindre, igår när jag vägde mig hade jag gått ner allt utom 2 ½ kg:):)






 Isabelle myser hos pappa efter badet:):)



 När mamma badar mig gallskriker jag men när pappa gör det njuter jag:P:P skruttungen då:P<3<3

 Nöjdast när man får ligga i sängen med mamma och pappa:):)

 Älskling och jag hade tråkigt så vi slänge ihop en tårta:):) Ska stå isabelle men det syns knappt:)

 My love<3<3<3

Älskar min familj mest<3<3<3




Massa massa grattis till Petra och hennes kille till lilla sonen:):) Äntligen är våra bäsar här:P:P








Kommentarer
Postat av: Lina

GUD va tiden går fort! Va det en hel vecka sen du blev mamma, galet! :)



Hur känns det? Känns det helt underbart? Jag kan inte fatta att man snart är MAMMA.



Inte mycket kvar av lilla magen nu, va fort det går oxå då. Men det måste ju vara jätte skönt!



Sköt om er! kramar

2009-10-06 @ 16:37:56
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: jossan

å hon e ju så himla söt.. =)) jätte fint kort på henne när hon ligegr hos micke.. =))

hon e verkliegn perfekt på alla sätt å vis..=)

puss

2009-10-06 @ 16:43:18
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh så fin hon är. En liten dröm!

2009-10-07 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0