Hjärtat 3 veckor:):)

Idag är vårat lilla hjärta hela 3 veckor gammal:):) Fast det känns som att hon e äldre:P Hon va jätte duktig och sov i sin säng tills 03,00 sen försökte jag tills 06,30 att få henne att göra det igen men gav upp och hon somnade bredvid nig direkt:) sov en timme sen för vi skulle till bvc:) jossan följde med:) helt sjukt att man måste lämna vagnen i entren på vårdcentralen:( undrar om dom ersätter om den blir stulen:( man fick ta in den om det var torrt ute eller så kunde man låsa fast den om man hade med eget cykel lås, töntigt...Skruttis växer som hon ska, 3430 gram, 52 cm lång:) Tycker hon börjar bli stor fastän hon är mindre än vad många bäsar är idag när de föds:P

Sen gick vi till ica sen hem:) hade fått avi på bärkorgen, skruttis och jag tog bilen ner och hämtade den:):) Testade dne när vi kom hem, tyckte det gjorde ganska så ont i axeln av den, men den kommer vara bra när jag ska laga mat:):) Apropå mat så har jag tappat matlusten totalt, pinar mest i mig mat och äter enbart för skruttis skull så inte mjölken ska försvinna, ska väl ta och göra nåt att äta, har bara ätit en choklad boll och en macka idag men är absolut inge hungrig! Och dte är nu man ska äta för två:(

Har träffat jenny idag, mycket trevligt, vi glömde allt gammalt groll, känns som att små groll inte betyder nåt längre och är bara onödigt:):)

Älskadeskruttis ligger här bredvid och pratar:):)

Frågade om råd på bvc angående det här med hennes säng och hon sa att bebisar bör vakna på samma ställe som de somnade, alltså ska mna inte lura dem, så jag testade sne på eftermiddagen med att lägga henne i spjälsängen när hon va vaken och gissa vad hon somnade direkt:):) Jag sov jag med, såå skönt:))

Två dagar tills älskling kommer hem:):) Vi tok saknar dig:):)

Älskar min skruttis och min michael mer än allt:):)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0