Skruttis 2 månader och ny soffa:)

Igår va vi till Västerås, blev en ny soffa bara sådär:P Jätte fin, den hade kostat 12 000 och kostade nu 5000 så vi slog till direkt:) Eller egentligen skulle det "bara" vart halva priset på den, men när vi skulle hämta ut dne kom de med en turkos soffa, haha älskling förklarade att dte var fel soffa, gubben hade vart skit otrevlig, till slut fick vi köpa visnings exet för 5000, eftersom de soffor de skulle ha på lager var helt plötsligt slut, stackarna som beställt lika och skulle hämta ut sin soffa idag:P 
Hittade ingen julklapp till skrutt:( Bara badhjälp och sovpåse till henne:) Vilket krångel det blev när vi skulle få hem soffan, raymond kom och hjälpte oss:)

Förrut när jag åkte till västerås va de bara kläd och skoaffärer som gällde, nu e det barnaffärer:P

Vi firade 5 år som förlovade också, och 5 ½ år tillsammans<3<3 Det firades med tacos och Flickan som lekte med elden, besvikelse mot ettan:(

Har gått ner ännu mer nu fast jag börjat äta mer, massa godis, pizza och glasss men ändå väger jag 50,4 kg, happy:) Gick upp 11 kg och har hitills gått ner 14 kg, det ni:P Och helt utan ansträngning också, fast igår va jag så yr att jag höll på att svimma så jag måste höra på återkollen om dte är okej, förstår nu varför hon ville att jag skulle gå upp mellan 15-17 kg när jag var med barn.

skruttis är hela 2 månader idag,min älskade lilla skruttis, hon somnade lika fort igen i sin säng igår igen:):)

skriver mer sen eller imorrn, vi ska ner på julskyltningen så måste skynda mig nu:):)

 Har från början använt strumpor som vantar, skit svårt att få på trånga vantar på henens små händer:P:P


 Skruttis älskar att åka bil:)






 <3

 sovpåsen, för stor än dock.

 rocco fick en aktiveringsboll som han älskade, hörde bollen fara i hela huset

 hoppas det blir smidigare nu att bada skruttis:)

Måste dra nu:)

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

ååååh jättefin soffa, precis sådan vi letar efter, hmm e de bellus magnum eller va dom heter??? vad va de för möbelaffär som skulle ha 6000 kr för ny?? får kolla här i skåne om de finns. kram

2009-11-29 @ 14:09:04
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Marielle

vi hade också en sån där badgrej till saga, den var kanonbra! :) har sett att våra tjejer har en hel del grejer lika, massa kläder och så. du har riktigt bra smak ;)

2009-11-29 @ 23:43:55
Postat av: Lina

Ja visst är det sjukt hur man såg på sig själv tidigare. Graviditeten har verkligen ändrat min syn på min kropp och på att det viktigaste i livet är inte att väga 50 kg. Det är HELT ok att väga 60 kg med och 70 och 80... ja beroende på hur lång och så man är i övrigt då. Det kanske inte skulle va så bra och hälsosamt om en annan vägde 80 kg tex... men ja, du fattar kanske va jag menar :P



Nej, går jag ner bara hälften av de jag har gått upp under graviditeten så t'nker jag nog försöka stanna där. För lite kurvor har ingen dött av och det är faktiskt finare än en helt platt och rak kropp. Även fast jag aldrig kommer att få den där riktigt snygga Beyonce-kroppen så tänker jag iaf försöka att väga lite mer men samtidigt träna så kanske KANSKE man får behålla det lilla extra som satt sig på tex rumpan :P Det snyggaste som finns är ju trots allt en riktigt snygg och fyllig rumpa! Vilket en annan aldrig har fått provat på dock :(



Jaså, fick han en för liten tratt, ajdå :S Den som Buddis har är BAMSE-stor så det finns ingen risk att han kommer åt såret. Men han är faktiskt inte där och försöker så mycket heller så det är skönt. Men på nätterna vet man ju aldrig om han skulle passa på när vi sover så då lär han ju ha tratten. Men då ligger han ju ändå bara och sover så. Han får ligga i vårat rum med stängd dörr så han inte kan fara omkring i hela huset med den där tratten.



Oh hej och hå va långt det blev nu hehe :P

2009-11-30 @ 14:42:45
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men vilket fynd!!! Haha, känner igen det där med att bara hänga i kläd& skoaffärer.. Var i Borlänge i helgen & orkade inte ens titta på kläder åt mig själv, utan hängde inne på babyproffsen i en evighet & kollade igenom ALLT.



Men man MÅSTE se flickan som lekte med elden för att sen se 3an som kommer nu, den ska tydligen vara MKT MKT bättre. Ska se flcikan som lekte med elden snart jag med, även fast jag hört att den är ganska kass.. men man kan inte hoppa en film när dom gör en serile i flera delar av filmerna. Haha..



Vilken fröja att ha gått ner så mkt. Jag lär ju göra allt på egen hand eftersom att jag inte ammar. men hade jag ammat så hade jag nog rasat som tusan i vikt jag med eftersom att nästan alla kilon försvann dom två veckorna jag ammade. FAST, är glad nu att jag slutade då min kropp är mkt fastare & tuttarna precis som vanligt. Hade ju till & emd planerat bröstoperation medans jag var gravid, att jag skulle fixa dom efter jag ammat klart. Så nu tjänade jag ju in 50.000 bara sådär eftersom att det inte vart några påsar av dom. haha.



Måste ju bara säga att eran lilla tjej är sååååå fin.. & grattis för era 5 år som förlovade :)

2009-11-30 @ 14:47:05
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: martina

hej marielle.9:) kan inte du skaffa blogg igen:P:P riktigt nöjd med badbaljan e jag:):) inna vart dte så jobbigt om hon vart ledsen och samtidigt hålla i nacken på henne och försöka få henne ren! hihi vad bra smak Vi har då:P:P

2009-11-30 @ 17:19:28
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0