Måste bara:P

När fick du reda på att du var gravid?
Hmm kommer inte ihåg exakt, i mitten på januari nångång:)

Blev det en chock?

Nja både ja och nej, anade det men trodde inte det skulle gå så fort:)

Hur gammal var du då?

21

Hade du mycket halsbränna?

Inte så jätte mycket, lite på slutet

Spydde du mycket?

1 gång bara, utanför Säters mentalsjukhus:P:P Tacka vet jag marie kex:P

Hade du mycket foglossning?

Nej väldigt lite

Ditt sf-mått som störst?

Tror de va 36

Har du fått bristningar?

Mycket på boobsen sen nån enstaka på mage, lår och rompa

Trodde du att det var en pojke eller flicka?

Anade nog från början att det var en flicka<3

Vad hoppades du på?

Att få en frisk bebis:):)

Gick du över tiden?

Nope tack och lov:)

Födde du för tidigt?

1 dag:)

Hur var förlossningen?

Hihi hon kom ju ut och det var det viktigaste<3 Den var väldigt jobbig, iallfall tills jag fick EDA:P

Blev du sydd?

Jepp endel, de klöpp upp där nere sen sprack det där inne:P:P

Dragen med sugklocka?

Jepp, hon fastnade och hennes hjärtljud skönk så de använde en kiwi sugklocka

Hur många var inne i förlossningsrummet?
Älskling, en barnmorska, barnmorske student och en läkare

Hade du någon nära med dig?

Älskling såklart:):) Och svärmor första timmarna:):)

Vilket sjukhus födde du på?

Västerås Förlossning

Hur stor var bebisen?

2980 gram och 50 cm<3

Vad fick den heta?

Isabelle Anna Linnéa Fors

Var allting värt det?

Miljarder gånger om:):)

Vill du ha fler barn?

De första veckorna ville jag inte det men nu har jag glömt bort smärtan:P:P Ett till om nåt år skulle jag vilja ha, men man är ju två om det:P

 Magen dagen så värkarna började, 39+4, kan inte föreställa mig att jag haft den där kulan:P:P Det känns helt ärligt helt ofattbart:)
Har glömt att berätta att inte bara föddes sessan på sin mormors födelsedag utan på sin pappas namnsdag, Michael dagen:P:P Ödet:P:P?<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

vilka jävla pattar du har där då! gisses :D <3

2009-11-04 @ 15:11:00
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0