Martina dagen och skruttis 6 veckor:)

Min namnsdag idag, konstogt att mamma inte hört av sog än, hon brukar ha stenkoll på mina namnsdagar:P:P
Idag är Isabelle 6 veckor också:)<3<3<3

Vi har tagit lång sovmorgon, va upp en sväng imorse vid 08 då isabelle la av en kast spya över henne och mig och sängen så det vara bara att byta allt:P Rocco fick gå ut en snabbis sen sov vi typ tills nu:) Så härligt, var så jäkla frussen imorse så jag trodde nästan jag skulle få feber!

Har funderat varför jag inte fått tagit svin sprutan än eftersom jag har atsma och mamma har lindrigare astma än mig och får ta de nu, men kom på att man måste få mediciner utskrivna regelbundet för att den ska vara tillräckligt allvarlig och mamma och jag har lika medicininer så hon har köpt medcin till mig de senaste åren, dumt av mig i eftterhand och jag kan ju knappast ringa och säga det! får vara extra försiktig med andra ord!

Har bestämt att jag ska ta den sen iallfall, frågade bvc sköterskan på babycafet om den kan gå över i bröstmjölken och det var så lite att det inte ens var nämnvärt så nu tänker jag ta sprutan:) hur ska ni göra?

Idag kommer Felicia och hälsar på:):)

Läste ni om spädbarnet som blivit kvävd av en katt när han/hon legat ute i vagnen och sovit, shit vad hemskt, ännu en anledning till att jag ALDRIG kommer låta isabelle sova utanför huset när jag inte är med:( Aldrig i livet:(

Ska ner och duscha nu innan skruttis vaknar:) Bara jag som tycker dte är skit jobbigt att ens lämna bäsen ensam i 10 min medans man duschar:( Står mest och stirra på babyvakten i duschen:P:P vill inte att hon ska vakna och känna sig ensam:(

Ska kila nu:)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis på namnsdagen! Visste att de var martina idag, tänkte messa dig imorse men kunder kom ivägen sen glömde ja bort :p

2009-11-10 @ 15:05:04
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja de kan jag förstå, den var super söt ju!

2009-11-10 @ 16:05:16
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Heeeeej, kul att du tittade in på min sida, nu är jag här och tittar ..........och såklart GRATTIS på namnsdagen!!! mALIN

2009-11-10 @ 18:37:57
URL: http://www.vitastjarnor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ang. influensesprutan... Jag har också astma, men får inte tillhöra riskgruppen eftersom de kräver att man diagnostiserats inom de senaste två åren. Knäppt system. Jag tänker för övrigt också vaccinera mig, bvc-personalen rekomenderar det ju starkt så det känns bäst att lita på dem.



Grattis på namnsdagen och på Isabelles 6veckorsdag=)

2009-11-10 @ 21:52:39
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Gittan

Jag förstår precis, är jättejobbigt å lämna dem, men jag brukar lägga Elvira i babysittern eller på en filt på golvet i badrummet när jag duschar så är hon nära on det mot förmodan skulle bli något när jag duschar. Då kan jag slapna av och ta det lugnt och hon hör mig hela tiden också =) Grattis på namnsdagen också

2009-11-10 @ 22:36:19
Postat av: Emma

Hej hopp! Va kl at du kolla på min blogg! Jag har totalt glömt att kolla på FL :) Det går att maila henne å höra, adressen finns på hennes blogg. Jag fick ju "famlijepris" så jag vet inte hur mycke hon tar annars. Inte speciellt dyr alls skulle jag tippa! Grattis i efterskott förresten! Ska länka dej på min blogg så jag kommer ihåg att kikain här! Fin blogg förresten! Kram

2009-11-11 @ 11:23:51
URL: http://lovelyem.blogg.se/
Postat av: martina

Hej gittan har du nån blogg:):)? ja det är skit jobbigt, kan inte koppla av alls när jag inte ser henne! Tack så mycket:) kram

2009-11-11 @ 13:28:48
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Gittan

Nej tyvärr har jag ingen blogg, funderar på att skaffa en, skriver en komentar när det blir av =)

2009-11-11 @ 13:32:20
Postat av: martina

Gittan det skulle vara jätte kul om startade en blogg::) Skriv till mig direkt då:):):)

2009-11-11 @ 14:01:23
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0