Julegranen:)

Sov till nästan 13 idag, så skönt men är trött iallafall, förstår inte:( Tur att jag släppte ut Rocco när skruttis fick mat vid 08 annnars hade jag fått riktigt dåligt samvete när jag sov så länge.

Skruttis navel vill alrig läka ihop, åkte ner till bvc där de vaccinerade barn, en unge stod och hostade rätt ut (förestäållde mig hur bacillerna bara spreds sig), lär föäldrarna sina barn ingeting eller? Bvc sköterskan hann med oss och hon hade på nåt grejs i naveln igen, hon sa att ibland kan det ta tid, med det har gått över 6 veckor sen navelstumpen lossna nu?

Nu e julgrannen framme, vet att man ska vänta till 23 dec men den stod ju helt klar och bara väntade i garaget, vad ful den blir på bild, typ blå, mysko:/

Hoppas älskling kommer hem idag, han visste inte än, vår dag imorrn ju:)

Skruttis e fortfarande väldigt tjurskallig av sig, piper och gnäller, har fått för mig att flickor e mer tjurskalliga och envisa än pojkar. Nån som håller med:P Tycker ju att det vore mysko om det är magen som blivit sämre nu sen vi börja med minifom, men man vet aldrig. Får nog ta tillbaka dte där, nu ligger skitungen och ler osm aldrig förr, älskade skruttis dfå:):)

Ska samla ork till att städa, pissvädret gör en ju inte piggare heller:(

snyggare i irl

Kommentarer
Postat av: Sabine

Japp, enligt killen så ska de skruvas fast. Jag har inte öppnat och kollat än. Ska få tummen ur och sruva på dom på hennes säng snart. Hon älskar ju när det gungar. Vi har inte hunnit göra avtrycken än. SKulle gjort dom idag men hon har varit så sur så vi ville inte göra de värre. Trevlig helg:)

2009-11-27 @ 22:19:08
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0