FREDAG den 13

Igår va vi ner till baby cafet, super trevligt:) Fick ett jätte fint babygym av frida och Alvin, tusen tack:):)

Sen låg jag och skruttis och mös i soffan tills älskling kom hem vid 16:) Sen vart det mat och filmtajm:) Gymmet gillade skruttis, fast hon ligger mest och kollar på tv´n:P Fast imorse låg hon och viftade med händerna på grejjerna och skrattade<3

Älskling sover än, ska strax väcka han med frukost på sängen:) Sen ska vi och hälsa på hos frida om några timmar:)

Har beställt en ny rya matta, älskling tog den svarta som vi hade vid tv´n och satte under matsals bordet så vi har den gamla lortiga där nu:( Den som ligger under babygymmet, ja ni ser ju själva, skit äcklig och går knappt att tvätta:( Äöskar rya mattor, så härliga, har en svart, en grån, en rosa och en plommon, tog en plommon till:)

mattan

<3


ett stycke trött pappa och en liten groda:)

nyvaken, en av få gånger hon inte gallskriker på skötbordet, värsta hon vet att byta blöja:P





mammas glada skrutt<3


jag igår:)

jag i samma kläder för ca ett halvår sen:)

tror ja va i vecka 17 där:/ ångrar att jag inte behöll den här hårfärgen och att jag klöpp mig, när huvvet är dumt får kroppen lida haha:P



Kommentarer
Postat av: Cicci Västervik

Hej! Ett tips om det är tråkigt på skötbordet är att sätta dit en mobil med figurer och ev musik, typ sådan hon har i sängen. Det hjälpte syrrans pojk när han var liten... Kramiz

2009-11-13 @ 19:44:23
Postat av: Filippa - blivande mamma

Mm! :) Den blir mycket snyggare! Såg en bild på er längre ner i bloggen! Så vi slår till om den är fin i verkligheten med! :)

2009-11-13 @ 20:53:36
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0