Ensamstående:P:P




Kom på idag att jag är tametusan ensamstående halva veckorna sen sambo halva veckorna, så jag får både pröva på livet som ensamstående mamma och som mamma med partner:P:P Och jag tycker båda funkar kanon bra:) Visst att jag kan unna mig att stå en kvart längre i duschen på helgerna och vi kan lägga mer tid på mat och sånt men dte är bara värdsliga saker:P:P

Tycker riktigt synd om älskling som måste va borta från isabelle varenda vecka, speciellt nu när hon är så liten och växer och utvecklas så fort! Men han hinner ta igen dte när han är hemma:)<3



vilar lite<3<3

Isabelle ler bara mer och mer, imorse när vi precis hade vaknat log hon så supertsort, med hela ansiktet, gissa om jag smälte, sen va hela min dag räddad<3<3

Ska laga lite mat innan skruttis vaknar och vill ha mat:)

Börjar bli riktigt irreterad på det här vädret, värmen skiftar tametusan från dag till dag och dte är omöjligt att hålla en jämn nivå i huset, speciellt drygt på kvällarna när det oftast är skit varmt i sovrummet för då sänker vi värmen och isabelle sover bara med en filt på sig, sen på natten har det hunnit blivit svinkallt så då gäller det att vakna och få på henne täcke så hon inte blir sjuk! Det var alltid en jämnare värme när man bodde i lägenhet, och dte går ju inte på nån minut heller att värma/kyla ner ett stort hus!

Ska ta och se lite desperate housewives sen, har halkat efter i alla serier, nån som hänger med i våra bästa år, är shawn pappan, opch när hände det??:P

Älskar min underbara dotter mest och hennes pappa<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa, shwn är pappan. Han och Belle hade sex när dem var i den där ladan som sen började brinna. Men det är väl ingen av dem som kommer ihåg riktigt att dem hade det :P.

2009-11-02 @ 16:47:16
URL: http://theresegustafson.blogspot.com
Postat av: sofia

haha jag hänger med i våra bästa år :p nörd som jag är. å shawn är pappa till barnet det hände när dem va i en lada om du kommer ihåg de :P men belle vet inte om de än.

2009-11-02 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0