Bvc och läkarbesök:)

Tror jag somnade kl 05 inatt, skulle försöka få isabelle att inte tutta utan somna själv, hon får så ont i magen av allt tuttande, men gissa hur det gick, hon somnade en srund i sin vagn när jag körde den över tröskeln, mne vaknade så fort jag stannade, när jag till slut gav med mig och lät henne tutta somnade hon på 1 minut, skit unge:P Ska tametusan inte ge mig när dte gäller nappen, de på bvc tyckte inte heller jag skulle ge mig!

Lillskruttan hade gått upp mycket ign, 470 g:P:P Så nu väger hon hela 4770 gram:P Stor tjej, kurvan går fortfarande rätt upp, de sa att hon äter mer än hon behöver:P:P Detyckte att Micke ska börja ta henne mer på kvällarna när han är hemma så hon inte bara äter och äter och sväljer luft!

Allt såg bra ut, tack och lov:P:P Fast när de ksulle kolla om hon kunde le tillbaka tok vägrade hon, hon tok stirrade arg på läkaren när hon förökste gulla fram ett leende, inte minsta lilla smile gav hon ifrån sig, förutom när läjkaren kollade bort opch isabelle kollade på mig:P:P

De tyckte jag skulle ringa angående vaccinet efetrsom jag har astma, de sa att i norberg kallar de inte folk utan man måste själv ha koll om mna är i en riskgrupp och de tyckte bvc sköterskan att ja va, får ta och ringa imorrn:)

Vart inge gävle igår, mamma och nicke kom hit, mamma köpte mat som vi lagade, hon tyckte jag börjat magra ur så mycket så jag var väl tvungen att äta då! Fast börjar känna av att jag inte äter som jag ska, är aldelles skakig iblaand och blir yr direkt!


Älskling e på väg hem, ska strax börja med maten, torsk, potatis och äggsås, mumma:) Sen ska jag till jossan, ställa bilen där och gå en kort promenad till emma, hon har heminredningsparty, hoppas ingen är sjuk bara:)

Imorrn ska vi och kika på julklappar till isabelle i fagersta, de har öppnat nån ny babyaffär:)

Alla skolovers där ute borde verkligen gå up på nelly.se, super rea på skor och deras skor är ju redan billiga inna rean, klickade hem dessa snyggingar, hoppas jag kan ha dem, har en mellan storlek mellan 36-37, tog 36 för alla skor brukar ju töjja ut sig:)

100 kr, rena rånet:P:P



<3<3

nya mattan, ska inte ha den gamla sådär, men har inte rokat fixat det:P





är lite halvsugen att klippa mig såhär igen, vill ha långt men det var så jäkla lätt skött:)

kort????

Eller

spara till långt igen??

Så kul att kolla på gamla kort, man blir då fan inte snyggare med åren, kanske klokare iallafall, nej inte dte heller:P:P

nje det blir att spara ut igen, börjar nästan grina när jag ser de här korten, hur fan kan man va så dum att klippa av så långt hår, halva jäkla världen använder ju för fasiken löshår för att få så långt, men vad gör jag jo jag kapar av det:(

vad mullig jag va där:P







Har ni nåt snygg år:P:P???
Mitt var 2007:P:P Tramsar mest nu:P Nej nu vart jag motiverad att ta tag i mitt utseende, fast dte är inte det lättaste när man både har barn, hund och hus att ta hand om:P:P och karl på halvtid:P


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja usch det är hemskt. Jag skulle kunna börja gråta för att Rasmus gråter hos någon annan. Man vill ju bara trösta dom själv.. Haha var med om en kul sak idag. Rasmus var hos gammelmormor å grät, då satt jag å vaggade bilbarnstolen med foten utan att veta om det. Fast han inte ens låg där i :P

2009-11-19 @ 21:17:14
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: jossan

jag ångarare mig också i massor att jag klippte av mig håret.. men men.. nu har vi ju provat de också..= ))) puss puss

2009-11-19 @ 22:05:11
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Sabine

Det där med att somna vid tutten känner jag igen suck dock har Alice hela 2 ggr somnat i sin egan säng lite stolt iaf Ska försöka få in lite mer rutiner när hon blir äldre. Just nu är jag bara glad om hon sover flera timmar på raken på nätterna:) Trevlig helg! Kram!

2009-11-20 @ 22:13:11
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0