utmärkt skrivet...men...

igår skickade jag in uppgiften som jag nästan tyckt varit svårats hittils, det fick bära eller brista orkade inte bry mig där på slutet tänkte jag:) Men fick svar idag, utmärkts skrivet arbete men va tvungen att komplettera lite skönhets fel i arbetet, som att nån text satt på fe ställle och så, men nöje gjord ejag det:):) Känns som när jag är helnöjd med ett arbete så får jaga "bara" godkändt och när jag tror jag gjort bort mig får jag utmärkt arbete:) hih

Igår va vi till jossan och gnubert och spelade lite texas, jag bojkottade dem när de skulle spela bingo lotto och kollade på istället, kan lika väl gå ner till ån och slänga pengarna där istället för att lägga de på en bingo lott:P:P

idag va jag med jossan till ams och um, mycket folk på båda ställerna:)


Imorrn om jag hinner ska jag med och se jossans karving haha hon vet vad jag menar:P:P Men ska hinna med mamma och nicke till valbo också och ikea:):) synd bara att man är pank!


ska prata klart med älskling på skype! har förretsen hittat en super bra present till älskling , han fyller ju på midsommarafton, men kan inte skriva dte här eftersom han läser bloggen ibland:P

Älskar älskling och lillgroda mest och längtar efter dom båda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0