Sparkar på video:):)

Igår när jag låg och kollade på big brother innan jag skulle sova så satte lillgrodan igång och sparka, massa sparkar:):) Och man kunde både se och känna dom:):) Till och med filma dom:):) Men det syns dåligt, på denna video kan man se två små sparkar, vid vänster om spetsen på tatueringen:) Man måste kolla riktigt noga, för dte går snabbt:):) Så jäkla häftig upplevelse så det går inte att beskriva, längtar tills älskling kommer hem ikväll så han kan få känna också:):) Vart så till mig inatt att jag ville ringa och väcka älskling, men vågade inte:P:P

Bry er inte om mina fula pyjamans byxor:PP

Förresten vad drygt att man måste lägga upp filmsnutten på youtube innan man lägger dne här, vill ju inte ha den där, men men:(

http://www.youtube.com/watch?v=LhlcUoAw4CY

OBS det är big beorher på tv´n i bakgrunden så ni inte tror att det är jag som pratar:P:P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hha jag blev helt rörd av filmen. Vad underbart ! :)

2009-05-10 @ 23:32:56
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0