Sov dags snart:)

kom precis hem från jobbet:) jobbat från 08 imorse men dagarna går så sjukt fort på kortis, vi hann åka över till avesta och kika lite på crusingen med de söta barnen:)

Älskling ligger här bredvid och är dyngrak, mest svamlar haha! Ska sova nu ska upp och jobba imorrn:)
Svarar på kommentarer nån annan dag när ja e piggare:)

glömt att berätta att älskling har fått en ny lägenhet i södertälje, en större och finare, med fullstort badkar och kök:P:P

Ska med han denna vecka troligen och nästa så får vi se om vi stannar över helgen också:)

Var till bm igår, hon hade sett fel vi ska ta blodprov om 2½ vecka:) Mitt blodtryck e fortfarande riktigt lågt, och det är kanon när man är med barn:) och mitt järn värde va så bra sist att vi behövde inte kolla det förräns nästa gång:)

Bebis hjärtljud va på 148 slag7minut denna gång och 152 sist vi va där:):) tjej ljud med andra ord:P:P Skriver mer nån annan dag:) 

Jo förresten jag berättade för bm att jag har sån ångest att jag går upp i vikt, har gått upp 6 kg nu och hon berättade eftersom jag var så smal så behöver jag gå upp annars blir jag pinnsmal om jag ammar sen:):) Hon sa att om jag går upp til och med 17 kg så är dte helt normalt för mig:) Vart riktigt peppad till att kunna gfå ner allt sen, lät som på henne att dte skulle jag gå ner direkt:):) Hrelst lite till å:):)

puss och hej älskar min livliga lillgroda och älskling såklart:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men 6 kilo är ju ingenting! En av mina bästa vänner gick upp 35 kilo när hon väntade båda sina barn så hon var stor hon! :P Men hon har även lyckats gå ner allting och lite till, nu är hon smalare än vad jag var innan jag blev gravid. =)

2009-05-31 @ 09:33:34
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: nadja

i dag hoppas jag att du firar morsdag.. du har ju en levande bebis fast det inte kommit än!! hoppas du har en fin dag! kram

2009-05-31 @ 13:18:59
URL: http://www.nogg.se/PilboNasse
Postat av: elin

haha..vad go du är..men alltså..haha..jag kände mig nästan större än dig om magen..o då är du gravid liksom. o vilken fin mage du har...hoppas ni tar massa fina kort som ni kan förstora upp sen.

ni hade inte vart o kollat könet än va? gud vad nyfiken jag är :)

2009-05-31 @ 22:35:33
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; Tack! =) Jaha oj, ja det var rena rama kapet! Ja risken finns ju att man kommer se ut som en flodhäst, eller iaf jag, jag som från början hade sån kurvig kropp.. Det får bli hårdträning sen när allt är klart, jag har redan ett mål uppsatt till beach 2010! =)



Det går så bra så! Och du, snart vet vi båda könet på våra små! =P

2009-06-01 @ 11:12:04
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Mickis

Men Martina.. Om du ska vara rädd flr att gå upp i vikt så skulle du nog ha tänkt både en och 2 ggr innan du blev gravid =O

2009-06-03 @ 16:39:22
Postat av: martina

mickis, jag tror de flesta är mer eller mindre nojjiga över att behöva gå upp i vikt även fast man är gravid:) och jag är mest nojjig över att gå upp onödiga kg som jag kommer ha svårt att gå ner sen:)

2009-06-03 @ 16:57:44
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0