Full rulle

Idag var jag först me jossan till fagersta och skulle se när de skulle gräva i henne, usch de va läskigt men måste lära mig hantera sår/blod eller dte är egentligen inte blodet som e läskigt dte är skärandet och grävandet:( fick sätta mig några gånger när jag började må illa:P:P

Sen skjutsade hon hem mig och jag vart hämtad av mamma och nicke, mamma och jag vart avsläppta i valbo! *Var absolut helt pank, de få kronorna jag har hade jag glömt hemma, men fick låna till denna söta babydress, måste ha nåt i rosa ifall det blir en tjej:P:P

Sitter och kikar på desperate nu, har nyss hämtat rocco från jossan och gnubert:):)

Såg en super fin regnbåde i sandviken, man såg hela:):)

Lägger också upp bild från älskling stygn/sår, han tog ju bort ett växande födelsemärke:(

Två nätter kvar sen kommer älskade älskling hem:):)

Imorrn blir dte cokså full far, ska och plugga i avesta:):)

love my loverboy:):)

älskling stygn

jossans slaktning:P:P

magen vecka 20 (19+5)




Kommentarer
Postat av: Marielle

vilken mysig mage du börjar få, påminner om när jag väntade saga :)

jag köpte också rosa när jag var gravid, köpte ett par rosa strumpor och en rosa body, kände på mig att det var en liten saga som låg där inne :)

2009-05-13 @ 13:07:38
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Linn

Oh looord, jag mår illa av såntdär. Varför skar de upp armen? :S

2009-05-13 @ 13:23:59
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0