Flitiga jag

Idag har jag vart riktgt flitig, rev ut allt is ängen och tvättade både sängkläder och täckerna, så nu blir dte att sova i sovsäck inatt:P:P

Har också klippt hela gräsmattan och trimmat den:):) Satt ner alla solcells lampor och städat hela huset:)
Lite kul att man städar rummen varje gång som vi inte använder, de blir ju inge skitiga direkt , men lika bra:) Och så har jag trimmat/klippt rocco och duschat han:)) tog MASSA päls men hundrackarn har ju så mycket endå:P Han var så duktig och stod alldeles stilla när jag körde med trimmern, råkade ta för mycket på ett bakben så han vart kal på en fläck:P:P

Det spö regnar ute, bra dte då kanske gräset vi sått växer där lekstugan stått, vilket rimm:P:P Fast jag vet ionte om jag vågar ha på allt länge till för det blixtrar också:(


imorrn kommer älskling hem och dte är vår 5 års dag:):)

eftre klippningen men innan jag trimmade:P

Rocco efteråt:)

Gräsmattan och f.d maskros ängen:P:P

För några dagar sen i Ängelsberg, vädret var för dåligt så vi åkte inte ut och fiskade

Från förra torsdagen

Igen

Suddig bild från när jag och älskling va och fiskade:)

Skorna jag fyndade för 62 kr igår:):)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; ja dom blir nog fina till bruna ben i sommar. Men det där får tusan bli min SISTA gladiatorsandaler. Man behlver ju inte överdriva :P MEN ÄT GLASS KVINNA! Vi får ju fkatiskt frossa i glass hur mkt vi vill nu utan att få dåligt samvete :D

2009-05-27 @ 20:12:45
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skorna du fyndade var ju inte ens fula :O Vart köpte du såna billiga :O

2009-05-27 @ 20:15:17
URL: http://i

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0