Done!

Vi var riktigt effektiva idag och gjorde klart gruppuppgiften:) Självklart fick vi godkänt:P:P Nu det bara två uppgifter kvar, filmtittning och muntlig redosvisning sen e etik kursen klar:)

Förresten nån som sett nån sån här 60 tals byrå nånstans, på nån loppis eller liknande, skulle vilja få tag i en sån, så himla snygg och rätt i tiden, ek såklart:)

Förresten jag har hunnit sett lite av dårfinkar och dönickar med jossan idag:):) Veckans bästa kommentar iallfall från henne, jag tog fram min godis påse då skulle hon berätta att hon va inge sugen på godis idag, hon sa att hon fått en avsugning av godis:P:P och igår kallade hon en traktor för apelsin, bara sådär spontant:P:P hon e bra go hon:)

Innan bebis började sparka som nu så var man så förväntansfull hur dte skule vara, och första gångerna var man i extas, men nu har dte lisom blivit en vane sak, att beisen sparkar ofta:):)  Men dte är såklart fortfarande hur mysigt som helst, och när jag går upp och kissar på nätterna så vaknar bebisen och sätter igång med att sparka:):)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; jo det är därför jag smörjer. Då har jag liksom gjort allt jag kan. =) Haha jag smörjar mage, bröst, arsel, bak på kärlekshandtagen jag fått och ja, i princip överallt! =D

2009-05-13 @ 18:09:37
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; Haha ja det är nog lite mer skillnad än vad jag tror.. =D Ååh jag vet inte!.. Tråkigt om man köper sen står man hemma med bara saker om allt går på tok..men jag vill verkligen ha den där... :/ :) Får se helt enkelt! =)

2009-05-13 @ 18:16:07
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv: tack gumman! :)

2009-05-13 @ 18:16:18
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0