Bröst läckage!!

Imorse efter vi vaknat så började dte rinna en brandgul vätska ur bröstvårtorna, skrek till och sprang och hämtade papper:( fick lite panik och började söka runt och man kan börja läcka från vecka 20, bröstmjölk/råmjölk, redan liksom! ringde barnmorskan och hon sa att dte var borbamlt, och nu vet vi ju att det kommer funka troligen:) Jag skulle inte stimulera bröstvårtorna på nåt vis genom att ta eller titta på dem haha va knäppt:P:P De svider och har sig och så fort jag klämmer på dem rinner det:/

Får väl köpa bh skydd redan, kan ju inte gå med små pappers tussar iallfall:P:P
 

Som jag skrivit innan så har rocco fått en jätte konstig lukt i munnen, var lukt typ! Älskling kollade igår i gommen på han och upptäckte en trå bit, stor som bara den som kilat sig fast i gommen och skapat en varbildning:(:( Den hade jag sett men inte sett att det va en trä bit utan trodde det var normalt, fråga mig iunte hur jag sett så dåligt!

Älskling och gnubert fick iallfall bort den igår, stor bit som ni ser, dne luktade tydligen apa, och redan nu är dte tusen gånger bättre i munnen på han! Älskling har haft jordens dåligaste samvete för att han inte tittat ordetligt innan, stackarn han har säkert haft ont!!

Vilken av dessa soffor tyckte ni var snyggast, jag gillard en med mönstrade kuddar mest:):)

Älskling kände igår för första gången sparkar cokså från lillgrodan, nu tror han det är en boxare:):)

Älskar min familj mest:):)








Kommentarer
Postat av: sofia

den sista bilden, den soffan har vi och vi är supernöjda med den :D

2009-05-08 @ 16:55:24
URL: http://lifeoffia.blogspot.com
Postat av: elin

jag tycker alla sofforna var fina..men soffa nr 1 var snyggast. men tänk på att barn kladdar och spyr..inte så lätt o torka bort från en tygsoffa. vi har en ful skinnsoffa..som jag igentligen hatar..vill också ha tyg..men det får bli senare :)

2009-05-08 @ 17:02:00
URL: http://jelinne.logg.se
Postat av: emma

Soffan iu mitten har jag och den är kanonskön;)

2009-05-08 @ 20:33:00
Postat av: Marielle

aj stackarn, tur ni fick bort biten iaf. hoppas det är bättre med honom :)



alla sofforna var fina, men den högst upp var absolut finast, den hade jag tagit :)

2009-05-09 @ 00:56:21
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Linn

Är det en Rambo? sån har vi :) så sjukt skön!

2009-05-13 @ 13:26:44
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0