Billibus:):)

Idag var jag som sagt i skolan, vi såg fyra rätt så korta filmer om etik, nu ska jga bara sammanställa mina anteckningar till frågeställningarna till uppgiften:) Rätt så svåra frågor men men:)

Fick mer jobb i helgen, lördag också, skönt att jag iallfall får ihop 25 h denna helg, behölvs:) Ekonomin kommer va på topp nästa månad, min lön, älsklings lön, mitt studiebidrag, plus våra skattepengar:P:P   Men dte kommer nog inte vara så många kronor över, och blir det nån krona över går ju det självklart till bebisens saker:) Vår bebis ska inte missunnas nåt:)

som jag tidgare trott så ska jag jobba midsommar afton:) Fast slutar 08,00 på lördag morgon så hela helgen är ju inte borta:) Fast tycker synd om älskling, han fyller ju år då, och så jobbar jag, får sova ifrån varann på hans födelsedag:(

Alldelles strax springer jossan och frida vårruset i västerås,go girls:):)
Personligen skulle jag kollapsa i ett astma anfall efetr 1 km så jag tycker ni är jätte duktiga flickor:)

Slänger upp kort på min bus:) Han e så söt när han sover:) Tror han tycker alla filtar jag packat på han blivit för varmt i hans bädd:P Jo förretsen buskarna vi har runt huset kan jag inte minnas att de var så fina förra året:P:P Kommer inte ens ihåg att de ska ha blommat:P Fint är det iallfall:)

Ska plugga nu, sen blir dte tv, imorrn kommer älskling hem också om nån missat det:P:P











min billibus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0