Allt jag vill ha:)

Idag var vi till Stovkholm som sagt:):) Morgonen började inte sådär super bra, spydde nästan upp frukosten, fick ett illamående anfall, men som tur höll dte bara i sig i en minut så då kan jag andas igenom det så jag slipper spy:P:P Mådde riktigt illa ett tag på bussen med, fick lov att köpa brago kex när vi rastade, genast tusne gånger bättre:)

Sedan var det dags för skansen, dewnna gång var typ alla djur framme, glömde mobilerna så dte är bara jossan som har kort därifrån:) Super söta björn ungar fick vi se:)

Sen vidare till sinnernas trädgård, mycket mindre än jag tänkt mig, men fint var det, men ingen super hit om jag säger så:)

Kuta runt på stan hann vi också, jossan och jag tappade bort de andra när vi skulle betala våra jordgubbar men vi hittade endå:) Vi fyndade skor, det var rea på skopunkten och där får man ju andra paret halva priset och tredje gratis:) Kassörskan gjorde fel så vi fick våra skor för 60 kr styck:P:P rena kapet:)

Direkt efter vi kommit hem åkte jag och hämtade min bus:):) Saknat han massa, såg en hund idag som såg EXAKT ut som han utom svansen:):)

Två veckor tills köns ultra ljudet, och på fredag firar jag och älskling 5 år:):)

Just nu känns allt så jäkla bra, jag vet vilka mina sanna vänner och tvärtom, jag har världens underbaraste älskling, snart vår lilla bebis, min bus, nej allt känns bara så bra nu:)) Ingen kan ändra på det:):) Nu fattas dte bara att vi ska ha råd med vårt drömbröllop på mauritzius, men dte lär nog dröja:P:P

Kommentarer
Postat av: Jenny

hopas ni haft en trevlig dag iaf :D vad var de för skor ni köpte? Puss

2009-05-27 @ 14:44:51
URL: http://gosangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0