Svar på tal!

Spottningen av inläg fortsätter idag! Eftersom jag är tillsammans med en besserwisser har jag ockås lärt mig att ska man slänga ur sig massa påståenden bör man också ha lite grund för det! Så nu kanske anonym kan ge sig angående lök hahaha! Det jag menade som anonym stört sig på var att jag tycker dte är bättre att bland i tex lök imaten och äta mindre av nåt annat, tex mindre pasta, potatis mm:P Men jag påstår inte att dte är så nyttigt att dte botar cancer, man rasar i vikt, bara att jag tycker dte är nyttigt:P Och att kommentera anonymt e bara töntigt, kan helt ärligt säga att jag aldrig gjort de:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, aninym verkar ha alldeles för lite att göra!

Fattar inte varför man är anonym för en sån sak bara,haha!

2009-03-18 @ 22:51:06
URL: http://sicka82.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja de är ju det!! skulle verkligen behöva ha henne just nu=/

2009-03-18 @ 23:35:22
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0